Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 12:31forever för en göteborgare kanske inte är lika länge som för en lyckselebo...
kanske man kan springa på vintern då (började springa i våras kanske går det att
springa ute här med har inte hunnit testa)
forever för en göteborgare kanske inte är lika länge som för en lyckselebo...
kanske man kan springa på vintern då (började springa i våras kanske går det att
springa ute här med har inte hunnit testa)
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 13:33Försökte vara rolig - men det funkade inte... 🙁
Försökte vara rolig - men det funkade inte... 🙁
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 13:56Göteborg har väl vinter nio månader om året? det där som är ngn sorts ursäkt för vinter med regn, blåst och dimma? 😉
Göteborg har väl vinter nio månader om året? det där som är ngn sorts ursäkt för vinter med regn, blåst och dimma? 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 14:18eh, snarar är det norr om Sthlm som har vinter nio mån om året...;) grejen m Gbg-väder på vintern är ju att man vet vad man får, här kan det helt plötsligt vara snöstorm när man ska åka från jobbet....o det var barmark när man åkte hemifrån ngr tim innan.
eh, snarar är det norr om Sthlm som har vinter nio mån om året...;) grejen m Gbg-väder på vintern är ju att man vet vad man får, här kan det helt plötsligt vara snöstorm när man ska åka från jobbet....o det var barmark när man åkte hemifrån ngr tim innan.
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 14:34Sorry kompisen ansåg att det bästa hon gjort för hälsan var att flytta tillbaka till 08 från Göteborg, och jag har hört om så många som sagt att de aldrig frusit förr förrän de bott i Göteborg ...
Göteborg kanske slipper snöstormar? Inte som Söderslätt?
Sorry kompisen ansåg att det bästa hon gjort för hälsan var att flytta tillbaka till 08 från Göteborg, och jag har hört om så många som sagt att de aldrig frusit förr förrän de bott i Göteborg ...
Göteborg kanske slipper snöstormar? Inte som Söderslätt?
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 14:50tja, det kanske e för att jag är född o uppväxt där som jag inte märker av kylan...har hört det där förut. Men -20 grader o en herrans massa kläder är inte så kul...Och jag har nog aldrig frysit så mkt här i norr som när det blir sådär kallt. det konstiga
tja, det kanske e för att jag är född o uppväxt där som jag inte märker av kylan...har hört det där förut. Men -20 grader o en herrans massa kläder är inte så kul...Och jag har nog aldrig frysit så mkt här i norr som när det blir sådär kallt. det konstiga
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 16:01allt är då relativt....
här är det då en rejält tidig vår om snön far före påsk
här uppe så brukar vi åka skoter till påsk
(och att gävle är uppe för er... som sagt allt är då relativt)
allt är då relativt....
här är det då en rejält tidig vår om snön far före påsk
här uppe så brukar vi åka skoter till påsk
(och att gävle är uppe för er... som sagt allt är då relativt)
Quote from Jan Lundquist on 23 August 2007, 17:28Jag har bott i Göteborg och kan bara säga att jag har aldrig frysit så mycket som jag gjorde där..
Jag har bott i Göteborg och kan bara säga att jag har aldrig frysit så mycket som jag gjorde där..
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 18:08när min pojkvän var liten var dom tvungna att vara ute en liten stund varje dag
även när det var -40 dom gjorde isskulpturer genom att hälla ut vatten 😉
när min pojkvän var liten var dom tvungna att vara ute en liten stund varje dag
även när det var -40 dom gjorde isskulpturer genom att hälla ut vatten 😉
Quote from ellen olsson on 23 August 2007, 18:36Jag har aldrig frusit i Göteborg trots att jag numera har bott längre tid i Blöteborgstrakten än i Skellefte. I Skellefte, Ånn, Lule och Lannavaara har jag däremot frusit rejält... 🙂
Göteborgare kan inte klä sig! 🙂
Jag har aldrig frusit i Göteborg trots att jag numera har bott längre tid i Blöteborgstrakten än i Skellefte. I Skellefte, Ånn, Lule och Lannavaara har jag däremot frusit rejält... 🙂
Göteborgare kan inte klä sig! 🙂