Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning vintertid - Tips
You need to log in to create posts and topics.

rättelse när dom gjorde isskulpturer så var det 46 minus

Tja, det beror väl på vilken göteborgare du talar med! 😉 Här har du iaf en som kan klä sig o alltid har varma vinterkläder! Annars fryser man ju! 😉
Men det beror väl på, det var inte förrän jag flyttade upp som jag började ha kort kjol o högklackat i f

men hur ska ni då kunna åka skoter på påsk lovet ? 🙁 ..... 😉

Fredrik, jag har en kollega som är från norrland och gnäller över vädret hela vintern för att det är så "kallt och ruggigt att man inte kan vara ute". Att kunna klä sig eller inte har nog inte så mycket att göra med varifrån man kommer 😉

nog för norrland är ganska stort han kan ju lika gärna vara från gävle som från kiruna och det är ganska stor skillnad på väder då
(inte för att vara negativ mot dig men det känns som om
alla tror att man ska känna varann när man är från norrland just
nor

... och personer är väldigt olika (i Göteborg precis som på alla andra ställen) vilket var min poäng...

förlåt men jag blir bara så irriterad på folk som inte fattar att norrland är stort
inge illa menat till just dig

Jag förstår mycket väl att Norrland är stort: ville bara hacka lite på Fredrik 😉

Är det bara jag som gillar vintern?
Gnistrande vit snö, 7-8 minusgrader, blå himmel och solsken, frisk luft och nästan vindstilla. Springa på väg med hårt packad snö. Härligt!!! (H:)

Är inte norrlänning, men kanske borde bli... 😉

Norrland? Du menar Eslöv och norr därom liggande fäbodar?? 😀