Quote from Funbeat user on 25 August 2007, 13:12det är de han skyller på. att det är för nära havet. men sen är hockeyspelare ett släckte för sig
det är de han skyller på. att det är för nära havet. men sen är hockeyspelare ett släckte för sig
Quote from Funbeat user on 25 August 2007, 13:48Exakt, håller m Chica!
Varför folk tycker att de fryser mer i Gbg el Sthlm m för den delen är att städerna ligger precis vid havet. Det blåser mer och är fuktigare där, och det blir en helt annan kyla. fukt blir ju kallare i längden o det blir ju kallar
Exakt, håller m Chica!
Varför folk tycker att de fryser mer i Gbg el Sthlm m för den delen är att städerna ligger precis vid havet. Det blåser mer och är fuktigare där, och det blir en helt annan kyla. fukt blir ju kallare i längden o det blir ju kallar
Quote from Fredric Lagerström on 25 August 2007, 14:11Ja det stämmer ju med att det är kallare här vid kusten. ja att det känns kallt. Men det blåser ju nästan hela tiden här på västkusten. Salta vindar som sommartid kan vara ganska sköna. Vintertid kan det ju bli lite väl med fukten och kylan. Dock håller j
Ja det stämmer ju med att det är kallare här vid kusten. ja att det känns kallt. Men det blåser ju nästan hela tiden här på västkusten. Salta vindar som sommartid kan vara ganska sköna. Vintertid kan det ju bli lite väl med fukten och kylan. Dock håller j
Quote from Funbeat user on 25 August 2007, 16:45däremot så blir det kallare enligt termometern inåtland
däremot så blir det kallare enligt termometern inåtland
Quote from Fredric Lagerström on 25 August 2007, 16:52Ja de är klart. De e ju inte bra om det blir för kallt. Det får vara nån måtta.
20 minus är väl lite att ta i. men jag tänker på alla äckliga sniglar vi haft i sommar.
Tänker att lite svinkyla skulle få dom att inte vara lika många nästa år.
Ja de är klart. De e ju inte bra om det blir för kallt. Det får vara nån måtta.
20 minus är väl lite att ta i. men jag tänker på alla äckliga sniglar vi haft i sommar.
Tänker att lite svinkyla skulle få dom att inte vara lika många nästa år.
Quote from Funbeat user on 25 August 2007, 22:48Visst blir det lite "dreggel" med lungplus, men efter att provat airtrim så gick jag tillbaks till lungplus, enkelhet och att den är liten är superbt, samt en helmask var Bökig.
Att det rinner lite kondens dreggel kan jag lätt ta istället för att sitta o
Visst blir det lite "dreggel" med lungplus, men efter att provat airtrim så gick jag tillbaks till lungplus, enkelhet och att den är liten är superbt, samt en helmask var Bökig.
Att det rinner lite kondens dreggel kan jag lätt ta istället för att sitta o
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 16:06bórde kanske köpa en sån där själv när jag cyklar i vinter...brukar cykla för att ta mig ngstans, inte som träning alltså, men känner alltid av när det e kall luft, kan sitta o hosta länge efteråt när jag kommit in igen. mkt irriterande.
bórde kanske köpa en sån där själv när jag cyklar i vinter...brukar cykla för att ta mig ngstans, inte som träning alltså, men känner alltid av när det e kall luft, kan sitta o hosta länge efteråt när jag kommit in igen. mkt irriterande.
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 19:42Mina tips:
Kör på löparband om det är mindre än -20, halt eller nysnöat (svårt att se isfläckarna).
Annars gäller underställ med windstopper, windstoppermössa och vantar. Mellan -15 och -20 extra tröja.
Mina tips:
Kör på löparband om det är mindre än -20, halt eller nysnöat (svårt att se isfläckarna).
Annars gäller underställ med windstopper, windstoppermössa och vantar. Mellan -15 och -20 extra tröja.
Quote from Lotta W on 26 August 2007, 22:39Fredrik, isåfall hade han tagit regn och snöblask för givet 😉
Fredrik, isåfall hade han tagit regn och snöblask för givet 😉
Quote from Funbeat user on 13 October 2007, 16:54OK, nu när snön är i antågande här i mina breddgrader, norröver har den ju redan kommit ;), vad ska man tänka på? Åsikterna verkar gå isär om man ska inhandla vinter-löparskor el inte, behöver man det? Hur gör man i så fall om man har sina vanliga, jag ko
OK, nu när snön är i antågande här i mina breddgrader, norröver har den ju redan kommit ;), vad ska man tänka på? Åsikterna verkar gå isär om man ska inhandla vinter-löparskor el inte, behöver man det? Hur gör man i så fall om man har sina vanliga, jag ko