Quote from Guest on 24 January 2012, 21:37Uppdaterad information!
På grund av för litet intresse kan vi inte köra föreläsningar och mat som planerat. Vi hade bokat hotellets lokal men förväntade oss 30 anmälningar och då vi är för få har vi tvingats avboka. Finns intresse väl på plats kanske vi
Uppdaterad information!
På grund av för litet intresse kan vi inte köra föreläsningar och mat som planerat. Vi hade bokat hotellets lokal men förväntade oss 30 anmälningar och då vi är för få har vi tvingats avboka. Finns intresse väl på plats kanske vi
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 21:4726 januari är såpass spritt att jag nyligen hörde talas om det och då inte alls från någon löpare eller internetsida som handlade om löpning, utan mer någon allmän källa, minns nu dock inte vilken. Därför känns det lite märkligt att denna dag tydligen har
26 januari är såpass spritt att jag nyligen hörde talas om det och då inte alls från någon löpare eller internetsida som handlade om löpning, utan mer någon allmän källa, minns nu dock inte vilken. Därför känns det lite märkligt att denna dag tydligen har
Quote from Jonny Persson on 24 January 2012, 21:53Nu ändrades det ju redan förra året så att ändra tillbaks är nog inte aktuellt.
"Anledningen till att dagen har blivit ändrad till att hädanefter bli just första lördagen varje februari, är att det är lätt att komma i håg och för att de allra flesta är l
Nu ändrades det ju redan förra året så att ändra tillbaks är nog inte aktuellt.
"Anledningen till att dagen har blivit ändrad till att hädanefter bli just första lördagen varje februari, är att det är lätt att komma i håg och för att de allra flesta är l
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 15:31Åh fan. Det står i den kalender som delas ut i Skellefteå att löpningens dag är den 26/1. Vi har bjudit ihop till löpning då. Lite sent att ändra.
Åh fan. Det står i den kalender som delas ut i Skellefteå att löpningens dag är den 26/1. Vi har bjudit ihop till löpning då. Lite sent att ändra.
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 15:46http://temadagar.se/lopningens-dag/
Quote from Jonny Persson on 25 January 2012, 16:03Det datum som Ingmarie först satte verkar har spritts men som vän av ordning så tycker jag att när uppfinnaren av dagen ändrade redan efter en enda gång, eftersom det är lättare att arrangera saker på helger, borde andra följa efter.
Dessutom är det ju
Det datum som Ingmarie först satte verkar har spritts men som vän av ordning så tycker jag att när uppfinnaren av dagen ändrade redan efter en enda gång, eftersom det är lättare att arrangera saker på helger, borde andra följa efter.
Dessutom är det ju
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 16:54Jag hyllar löpningen med att springa bägge dagarna 🙂
Jag hyllar löpningen med att springa bägge dagarna 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 17:03@Marie (t+)
@Marie (t+)
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 19:09Kul! 🙂
Jag är med. Följer med till hotellet också.(Och för säkerhets skull tar jag en repa imorrn med. 😉 )
Kul! 🙂
Jag är med. Följer med till hotellet också.
(Och för säkerhets skull tar jag en repa imorrn med. 😉 )
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 20:40Mackan,
Löpning 11:00 och föreläsningar 13:00? Mat/fika däremellan?
Hur länge kommer ni föreläsa, tror ni?
Jag är sugen, kan man preliminärboka sig? Livet kan ju komma emellan, men jag är supersugen! Jag har noterat i min almanacka!
Kram,
Jenny
Mackan,
Löpning 11:00 och föreläsningar 13:00? Mat/fika däremellan?
Hur länge kommer ni föreläsa, tror ni?
Jag är sugen, kan man preliminärboka sig? Livet kan ju komma emellan, men jag är supersugen! Jag har noterat i min almanacka!
Kram,
Jenny