Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpningens dag i Täby 4/2
You need to log in to create posts and topics.

Fika/föreläsning med start klockan 13.0x. Det lär ta upp mot en timme med nedvarvning och dusch. Vi har inte spikat helt hur vi pratar men jag kommer i alla fall snacka ett tag.

Det är inga bindande anmälningar utan det är hotellet som behöver veta ungef

Jag är ledig (kors i taket 🙂 ) och hänger på, om en snigel hinner med er andra.............

Det kommer att bli bindande anmälning vad gäller fika/mat på hotellet eftersom de "inte tillämpar drop-in lunch" på grund av att de är ett konferenshotell. Jag återkommer när jag vet mer om vad vi ges möjlighet att beställa.

Själv hoppas jag på att bastu

Camilla B,
Då är vi minst två sniglar! 😉
/Jenny

Camilla B: Du är varmt välkommen.

Camilla R: Bra att du förtydligade och bastun brukar vara igång!

TOKIGT! När man för en gångs skull ska på inomhusträningsevent! KUL- nästa år är jag på, spring lite åt mig!

Å, vad trevligt. Alltid kul när man ordnar nåt och extra kul när det ordnas i Täby.

Jag kommer och jag sällskapar gärna med Camilla B och Jenny.

Synd Ann-Sofie.

Johanna: Du är så välkommen och jag ska höra med Farornas Konung om vad vi kan hitta på åt dig.

Oooops, nu kom jag plötsligt på att jag har tvättstuga just då... Närå, jag kommer, men jag tänker inte springa med Mackan. Det kan alla ni snabbspringare roa er med. Hans prattempo är högre än mitt maxtempo.

Jag kan nu meddela att instiftaren av "Löpningens Dag", Ingmarie Nilsson, kommer att maila till temadagar.se för att ändra så att denna dag kommer att infalla första lördagen i februari. För övrigt är det samma Ingmarie som är medarrangör på det event som