Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 17:42Firar löpningens dag med 6 timmars löpning på Karlstads 200m bana. 🙂
(Det du Camilla 😉 )
Firar löpningens dag med 6 timmars löpning på Karlstads 200m bana. 🙂
(Det du Camilla 😉 )
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 22:17Lunchmeny för "Löpningens Dag" på Täby Park Hotell: "Mjukbakad rostbiff med ljummen potatissallad och balsamicosky". Pris 160 kr inklusive kolsyrat vatten och kaffe.
Jag har bett om vego-alternativ men ännu inte fått svar...
Lunchmeny för "Löpningens Dag" på Täby Park Hotell: "Mjukbakad rostbiff med ljummen potatissallad och balsamicosky". Pris 160 kr inklusive kolsyrat vatten och kaffe.
Jag har bett om vego-alternativ men ännu inte fått svar...
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 08:47Nu blev jag ju hungrig 🙁
Nu blev jag ju hungrig 🙁
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 08:53Åh, så kul detta låter! Och jag, som numera bor i närheten och dessutom fått lite ordning på knät igen och allt. MEN - för det finns ju alltid men med i bilden - sonen spelar USM i handboll i stan, så jag måste se hans match-schema först för att se om jag
Åh, så kul detta låter! Och jag, som numera bor i närheten och dessutom fått lite ordning på knät igen och allt. MEN - för det finns ju alltid men med i bilden - sonen spelar USM i handboll i stan, så jag måste se hans match-schema först för att se om jag
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 09:12@Louise: Till löpningen -hur nära inpå som helst! Till lunchen -ska jag ta reda på (de lagar ju maten på vår beställning).
@Louise: Till löpningen -hur nära inpå som helst! Till lunchen -ska jag ta reda på (de lagar ju maten på vår beställning).
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 10:22Vegetariskt lunchalternativpå Löpningens Dag blir lasagne med kikärtor!
Vegetariskt lunchalternativpå Löpningens Dag blir lasagne med kikärtor!
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 12:28Jag igen...
Vi behöver ha in förbeställning (som är bindande) på lunchen senast onsdag så att hotellet kan förbereda inköp. 160 kr är priset för lunch och kaffe och betalas på plats på hotellet. Meddela i denna tråd eller direkt till mig, Mackan eller In
Jag igen...
Vi behöver ha in förbeställning (som är bindande) på lunchen senast onsdag så att hotellet kan förbereda inköp. 160 kr är priset för lunch och kaffe och betalas på plats på hotellet. Meddela i denna tråd eller direkt till mig, Mackan eller In
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 12:36Då det utgår från Ensta krog, handlar det om TEC-banan då?
Då det utgår från Ensta krog, handlar det om TEC-banan då?
Quote from Jonny Persson on 27 January 2012, 13:20Vilka rundor det blir bestäms utifrån hur underlaget ser ut nästa helg. TEC-banan är en klar möjlighet om den är springbar men det finns många möjliga alternativ.
Vilka rundor det blir bestäms utifrån hur underlaget ser ut nästa helg. TEC-banan är en klar möjlighet om den är springbar men det finns många möjliga alternativ.
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 11:55Jag är helt klart på! Med lunch och allt! Kan inte missa detta event som artar sig till något storartat! (H)
Har även en övertalningsoffensiv med maken, jag återkommer med anmälan avseende honom, ifall jag lyckas övertala honom om att snigelgruppen inte
Jag är helt klart på! Med lunch och allt! Kan inte missa detta event som artar sig till något storartat! (H)
Har även en övertalningsoffensiv med maken, jag återkommer med anmälan avseende honom, ifall jag lyckas övertala honom om att snigelgruppen inte