Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpningens dag i Täby 4/2
You need to log in to create posts and topics.

Firar löpningens dag med 6 timmars löpning på Karlstads 200m bana. 🙂
(Det du Camilla 😉 )

Lunchmeny för "Löpningens Dag" på Täby Park Hotell: "Mjukbakad rostbiff med ljummen potatissallad och balsamicosky". Pris 160 kr inklusive kolsyrat vatten och kaffe.

Jag har bett om vego-alternativ men ännu inte fått svar...

Nu blev jag ju hungrig 🙁

Åh, så kul detta låter! Och jag, som numera bor i närheten och dessutom fått lite ordning på knät igen och allt. MEN - för det finns ju alltid men med i bilden - sonen spelar USM i handboll i stan, så jag måste se hans match-schema först för att se om jag

@Louise: Till löpningen -hur nära inpå som helst! Till lunchen -ska jag ta reda på (de lagar ju maten på vår beställning).

Vegetariskt lunchalternativpå Löpningens Dag blir lasagne med kikärtor!

Jag igen...

Vi behöver ha in förbeställning (som är bindande) på lunchen senast onsdag så att hotellet kan förbereda inköp. 160 kr är priset för lunch och kaffe och betalas på plats på hotellet. Meddela i denna tråd eller direkt till mig, Mackan eller In

Då det utgår från Ensta krog, handlar det om TEC-banan då?

Vilka rundor det blir bestäms utifrån hur underlaget ser ut nästa helg. TEC-banan är en klar möjlighet om den är springbar men det finns många möjliga alternativ.

Jag är helt klart på! Med lunch och allt! Kan inte missa detta event som artar sig till något storartat! (H)

Har även en övertalningsoffensiv med maken, jag återkommer med anmälan avseende honom, ifall jag lyckas övertala honom om att snigelgruppen inte