Quote from Jonny Persson on 31 January 2012, 13:48Maten vill hotellet veta om i morgon men vill du inte äta räcker det om du säger till innan så att vi kan planera löpgrupperna.
Maten vill hotellet veta om i morgon men vill du inte äta räcker det om du säger till innan så att vi kan planera löpgrupperna.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 13:53Större risk att jag äter än springer som det känns nu.
Finns det någon sengångar-grupp planerad?
Större risk att jag äter än springer som det känns nu.
Finns det någon sengångar-grupp planerad?
Quote from Jonny Persson on 31 January 2012, 17:59Det beror på om sengångarna är långsammare än sniglarna. Jag tror att dom håller ungefär samma fart så oroa dig inte Camilla. 🙂
Det beror på om sengångarna är långsammare än sniglarna. Jag tror att dom håller ungefär samma fart så oroa dig inte Camilla. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 20:22Hej.. gud vad kul jag kommer med på lördag! Boka in mig för lunchen oxå.. ses på lördag.
Hej.. gud vad kul jag kommer med på lördag! Boka in mig för lunchen oxå.. ses på lördag.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 21:29Camilla B,
Sniglar och sengångare börjar på s - alltså hör vi ihop? (H)
Jag tror att vi är några sniglar/sengångare och kan få ihop en grupp! Maken och jag är definitivt inte några snabba löpare, jag brukar kalla mig för njutningslöpare!
Vore mysigt om v
Camilla B,
Sniglar och sengångare börjar på s - alltså hör vi ihop? (H)
Jag tror att vi är några sniglar/sengångare och kan få ihop en grupp! Maken och jag är definitivt inte några snabba löpare, jag brukar kalla mig för njutningslöpare!
Vore mysigt om v
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 22:03Jag tar med en kompis som har lovat att sällskapa med mig och långsamma gruppen. Eller trevliga gruppen som jag valde att kalla den (H)
Jag tar med en kompis som har lovat att sällskapa med mig och långsamma gruppen. Eller trevliga gruppen som jag valde att kalla den (H)
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 22:26Imorgon behöver vi ha en summering av antalet lunchdeltagare så att hotellet kan få vår beställning.
Alltså: Rostbiff eller veg. lasagne inklusive mineralvatten och kaffe 160 kr beställs genom att meddela Mackan eller mig här på funbeat.
Välkomna!
Imorgon behöver vi ha en summering av antalet lunchdeltagare så att hotellet kan få vår beställning.
Alltså: Rostbiff eller veg. lasagne inklusive mineralvatten och kaffe 160 kr beställs genom att meddela Mackan eller mig här på funbeat.
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 07:38Jag får passa på detta evenemang, tyvärr. Sonens handbolls-USM kom emellan. Hoppas ni får en trevlig dag!
Jag får passa på detta evenemang, tyvärr. Sonens handbolls-USM kom emellan. Hoppas ni får en trevlig dag!
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 10:44Får lämna WO på detta, vaknade med 38,5 och på senare år har jag märkt att förkylningarna håller sig kvar längre. Hade varit skoj att vara med, hoppas snigel/sengångargruppen får en fin dag :-). Och alla ni som är snabbfotade med (t+) För en "bårgrupp" är
Får lämna WO på detta, vaknade med 38,5 och på senare år har jag märkt att förkylningarna håller sig kvar längre. Hade varit skoj att vara med, hoppas snigel/sengångargruppen får en fin dag :-). Och alla ni som är snabbfotade med (t+) För en "bårgrupp" är
Quote from Jonny Persson on 1 February 2012, 10:49Det var en seg förkylning! Krya.
Det var en seg förkylning! Krya.