Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpningens dag i Täby 4/2
You need to log in to create posts and topics.

Maten vill hotellet veta om i morgon men vill du inte äta räcker det om du säger till innan så att vi kan planera löpgrupperna.

Större risk att jag äter än springer som det känns nu.
Finns det någon sengångar-grupp planerad?

Det beror på om sengångarna är långsammare än sniglarna. Jag tror att dom håller ungefär samma fart så oroa dig inte Camilla. 🙂

Hej.. gud vad kul jag kommer med på lördag! Boka in mig för lunchen oxå.. ses på lördag.

Camilla B,
Sniglar och sengångare börjar på s - alltså hör vi ihop? (H)
Jag tror att vi är några sniglar/sengångare och kan få ihop en grupp! Maken och jag är definitivt inte några snabba löpare, jag brukar kalla mig för njutningslöpare!
Vore mysigt om v

Jag tar med en kompis som har lovat att sällskapa med mig och långsamma gruppen. Eller trevliga gruppen som jag valde att kalla den (H)

Imorgon behöver vi ha en summering av antalet lunchdeltagare så att hotellet kan få vår beställning.

Alltså: Rostbiff eller veg. lasagne inklusive mineralvatten och kaffe 160 kr beställs genom att meddela Mackan eller mig här på funbeat.

Välkomna!

Jag får passa på detta evenemang, tyvärr. Sonens handbolls-USM kom emellan. Hoppas ni får en trevlig dag!

Får lämna WO på detta, vaknade med 38,5 och på senare år har jag märkt att förkylningarna håller sig kvar längre. Hade varit skoj att vara med, hoppas snigel/sengångargruppen får en fin dag :-). Och alla ni som är snabbfotade med (t+) För en "bårgrupp" är

Det var en seg förkylning! Krya.