Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpningens dag i Täby 4/2
You need to log in to create posts and topics.

Jag röstar för fler löparaktiviteter i vår! Det ena utesluter väl inte det andra? 😉

Om det är så att vi åker till Skavlöten för att fika, vilket jag skulle tycka vara trevligt, vill jag bara informera om att dom inte tar kort, det är bara kontanter som gäller.

Bra där Roger!

Det verkar som vi är några som gärna rullar ner till Skavlöten efteråt och vi verkar ha bilar så att det räcker för att packa in dom som kommer utan.

Jag tänker försöka hänga med Jesper Olsen - http://www.worldrun.org - några km stödd på kryckor. Han kutar jorden runt. Wooooooh. 🙂

Han håller ca. 5:30 fart.

Jag sprang precis runt delar av banan med -12 grader ute och det var hur fint som helst trots all nysnö och i morgon kommer den dessutom att vara nertrampad på de flesta ställen.

Toppen!
Inga gaiters, med andra ord. (Om inte bus-snö i kväll/natt.)

Det vet jag inte om jag är rätt man att svara på för jag har aldrig känt att jag behövt gaiters ens när jag kört djupsnölöpning. Inne i skogen gick nog snön en bit över fötterna. Men det var rasande vackert i solen och sol ska det bli i morgon!

OK, bestämmer imorrn (är i Götet nu, får ingen "känsla" för därhemma). Förmodligen kallt nog för att snön inte ska sätta sig.

(Kanske ska leta efter bra knut, jag tycker attt jag får mycket glipa i öppningen, insidan, på mina Anima. Misstänker att jag få

Det ska tydligen bli mellan -10° och -15°C i morgon, och solsken, så det blir nog en supermysig löptur!
Ser verkligen fram emot detta!
Kram,
Jenny

Hmmm... 10 små ...pojkar?

Vi kommer inte ha tillgång till vår bil i morgon, så maken har bestämt att det är för "besvärligt" för honom med Vallentuna - Ensta - Skavlöten - Vallentuna... (#)
Jag är dock fortfarande på, kommer med bussen till Ensta och ho