Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpningens dag i Täby 4/2
You need to log in to create posts and topics.

Jenny, jag kan släppa av dig vid lämplig hållplats på Bergtorpsvägen.

Vad synd att föreläsningen/föreläsningarna blev inställda. Hade gärna velat komma och lyssna. Att hänga med på löpningen är jag inte riktigt i skick för, har just börjat springa igen efter en skada och har planerat att jogga 21 minuter imorgon, inte mer.

Vaknar med halsont. Eller snarare att det gör ont när jag sväljer. Vill inte missa, men inte heller göra något dumt. Förslag?

Tack, Johanna! Det blir superbra!

Tibor, har du halsont pga snarkningar går det snart över, sitter halsontet kvar kvar längre är det risk för infektion! Endast du känner din kropp, men jag skulle inte träna med en infektion!

Kram,
Jenny

Hrmpf...
Inte åt dig, Jenny, utan åt situationen. Ontet har inte släppt. Hade sett fram emot detta... Men förnuftet bör nog få råda.

Det ser ut att bli soligt och fint. Hoppas ni får en toppendag, så bra att det blir fler gånger 😉 .

Trist Tibor & Allie!

Det är en galet fin vinterdag och kändes inte alls lika kallt som termometern visar när jag var ut och skottade lite snö i morse.

Strålande vinterväder som gjort för löpning. Jag dyker upp 😀

I skrivande ögonblick är ni allså ute i det fantastiskt fina vädret.
(Det var jag som stannade till "civilklädd" och sa Hej).

Hoppas att ni har/hade en riktigt skön runda! 🙂

Vilken dag ni får!!! Jag hann bara en kort runda idag på fm. Nu väntar eftermiddag inomhus i en handbollshall.

Hoppas ni har det bra!

Tack alla som kom! Jag tror vi var tolv stycken som sprang runt i Rönningesjön och TEC-banan i ett riktigt vykortslandskap och sju stycken som åkte ner och bastade och fikade vid Skavlöten efteråt.

Jätteroligt att se alla glada löpare och det var riktigt