Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 10:54Tack.
Jättekul initiativ och bra upplägg!
Tack.
Jättekul initiativ och bra upplägg!
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 06:05Jag följer mer än gärna med! Jag förstår att jag är sen med att svara ja, så om det finns möjlighet att få mat blir jag glad, gärna rostbiff 🙂
Jag följer mer än gärna med! Jag förstår att jag är sen med att svara ja, så om det finns möjlighet att få mat blir jag glad, gärna rostbiff 🙂
Quote from Jonny Persson on 2 February 2012, 09:32Roger, du är välkommen och jag återkommer om det där med maten.
Roger, du är välkommen och jag återkommer om det där med maten.
Quote from Jonny Persson on 2 February 2012, 10:19Jag postar här också på grund av uppdaterad information!
På grund av för litet intresse kan vi inte köra föreläsningar och mat som planerat. Vi hade bokat hotellets lokal men förväntade oss 30 anmälningar och då vi är för få har vi tvingats avboka. Finn
Jag postar här också på grund av uppdaterad information!
På grund av för litet intresse kan vi inte köra föreläsningar och mat som planerat. Vi hade bokat hotellets lokal men förväntade oss 30 anmälningar och då vi är för få har vi tvingats avboka. Finn
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 15:26Det blir jättekul ändå! Om jag vet hur många vi blir så kan jag för all del se vad min frys erbjuder för nåt till en improviserad fika i Ensta. Men det kanske inte är så kul att slabba med muffins i omklädningsrummet efteråt, och då funkar Skavlötens fika
Det blir jättekul ändå! Om jag vet hur många vi blir så kan jag för all del se vad min frys erbjuder för nåt till en improviserad fika i Ensta. Men det kanske inte är så kul att slabba med muffins i omklädningsrummet efteråt, och då funkar Skavlötens fika
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 15:54Nu har vi ju slagit fast att det är Löpningens Dag första lördagen i februari. Men vad tror ni om att samlas lite längre fram på vårkanten för en liknande grej?
Det borde väl inte, med lite framförhållning, vara så svårt att få en lite större publik till
Nu har vi ju slagit fast att det är Löpningens Dag första lördagen i februari. Men vad tror ni om att samlas lite längre fram på vårkanten för en liknande grej?
Det borde väl inte, med lite framförhållning, vara så svårt att få en lite större publik till
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 17:15Lite happenings sen sist...!
Jag är med, trots att maten uteblev. Har funderat lite på om jag ska jogga dit hemifrån, men bestämmer mig för att ta bilen så jag har ombyte och så. Är gärna med på en fika & snack i Skavlöten (om det blir så - eller nåt an
Lite happenings sen sist...!
Jag är med, trots att maten uteblev. Har funderat lite på om jag ska jogga dit hemifrån, men bestämmer mig för att ta bilen så jag har ombyte och så. Är gärna med på en fika & snack i Skavlöten (om det blir så - eller nåt an
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 19:12Jag väntar in lite temperaturprognos för lördagen, men faller den väl ut så ska jag försöka ta mig dit på lördag. Det skulle vara kul o springa TEC banan i snigeltempo.
Jag väntar in lite temperaturprognos för lördagen, men faller den väl ut så ska jag försöka ta mig dit på lördag. Det skulle vara kul o springa TEC banan i snigeltempo.
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 20:08Vad trist att det blev för få anmälningar!
Jag kan tänka mig att det är vintern som påverkar! Vore supermysigt om det kunde bli ett nytt försök framåt våren!Maken (Janne) och jag hänger på under löpningen. Vi har haft rejält mycket kallare i Vallentuna
Vad trist att det blev för få anmälningar!
Jag kan tänka mig att det är vintern som påverkar! Vore supermysigt om det kunde bli ett nytt försök framåt våren!
Maken (Janne) och jag hänger på under löpningen. Vi har haft rejält mycket kallare i Vallentuna
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 20:24Jenny, vad kul att ni ändå hänger på. Jag kommer också att springa långsamt och hoppas att inte luftrören blir arga på mig. Är det riktigt kallt så får jag leta fram min airtrim så att jag ser ut som en rysk gruvarbetare :D.
Hoppas att du också hänger me
Jenny, vad kul att ni ändå hänger på. Jag kommer också att springa långsamt och hoppas att inte luftrören blir arga på mig. Är det riktigt kallt så får jag leta fram min airtrim så att jag ser ut som en rysk gruvarbetare :D.
Hoppas att du också hänger me