Quote from Guest on 17 October 2010, 18:34vore det inte kul att samla så många löpare som möjligt i stockholm och köra ett distanspass tillsammans?
någon som tycker att det är en bra ide? skulle du komma?
vore det inte kul att samla så många löpare som möjligt i stockholm och köra ett distanspass tillsammans?
någon som tycker att det är en bra ide? skulle du komma?
Quote from Elias Engqvist on 17 October 2010, 18:44Om, om, om
Om det inte är en helg...
Om jag är frisk i foten igen...
Om jag inte har jour-vecka...såJa!
Om, om, om
Om det inte är en helg...
Om jag är frisk i foten igen...
Om jag inte har jour-vecka...så
Ja!
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:58om om om
jag fixar en hundvakt!
om om om
jag fixar en hundvakt!
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:59det här börjar ju riktigt bra!!
det här börjar ju riktigt bra!!
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:10jaförtusan, jag är gärna med. Enklast blir nog om du bara slänger upp ett datum, Sofie, så får de som kan anmäla sig helt enkelt annars är risken att vi kommer att diskutera tidpunkt i evigheter 🙂
jaförtusan, jag är gärna med. Enklast blir nog om du bara slänger upp ett datum, Sofie, så får de som kan anmäla sig helt enkelt annars är risken att vi kommer att diskutera tidpunkt i evigheter 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:16då ska jag hitta ett bra datum! 🙂
då ska jag hitta ett bra datum! 🙂
Quote from Panama B on 17 October 2010, 19:21Kul ide
Bra site att hitta datum då flest personer kan/vill
http://whenisgood.net/
Kul ide
Bra site att hitta datum då flest personer kan/vill
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:22har startat en ny disskution nu med datum 🙂
har startat en ny disskution nu med datum 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:48Om ni vill kan ni ju kombinera er löparträff med att springa en (eller fler) av de milar som avverkas den 13 november i cybertävlingen Ultraintervaller (ala Halden).
Om ni vill kan ni ju kombinera er löparträff med att springa en (eller fler) av de milar som avverkas den 13 november i cybertävlingen Ultraintervaller (ala Halden).
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:30Skitkul idé !! 1 mil klarar ja..tjatigt o bara springa på landet hela tiden..MEN om alla springer i olika tempo då ? Eller kan vi va shyssta mot varann o "småjogga" ?? Som 1 fotbolls-trupp gör ? Ja hänger gärna på !
Skitkul idé !! 1 mil klarar ja..tjatigt o bara springa på landet hela tiden..MEN om alla springer i olika tempo då ? Eller kan vi va shyssta mot varann o "småjogga" ?? Som 1 fotbolls-trupp gör ? Ja hänger gärna på !