Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 13:31Jag tycker det är bra att allt som händer i landet hamnar under samma huvudgrupp. Det skapar engagemang och inspiration för alla.
Jag läser t.ex. gärna om gemensamma träningar i Göteborg eftersom jag känner flera av eldsjälarna bakom de arrangemangen oc
Jag tycker det är bra att allt som händer i landet hamnar under samma huvudgrupp. Det skapar engagemang och inspiration för alla.
Jag läser t.ex. gärna om gemensamma träningar i Göteborg eftersom jag känner flera av eldsjälarna bakom de arrangemangen oc
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 13:35SÄPO-Joggen ligger som tävling och är därför öppen för alla - det går inte att lägga tävlingar i t ex de lokal grupperna/forumen. Samma sak med t ex Hornstull-Järna har jag för mig. Öppna träningspass är synliga för alla (alla är inbjudna).
SÄPO-Joggen ligger som tävling och är därför öppen för alla - det går inte att lägga tävlingar i t ex de lokal grupperna/forumen. Samma sak med t ex Hornstull-Järna har jag för mig. Öppna träningspass är synliga för alla (alla är inbjudna).
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 13:57Ja, men SäpoJoggen som tävling föregicks av en lång diskussion.
Edit: Många gemensamma träningsarrangemang har startats om vanliga diskussioner. Vi körde t.ex. en serie långpass som vi kallade för "Långpassdöden" i Stockholm under 2009. De startade efte
Ja, men SäpoJoggen som tävling föregicks av en lång diskussion.
Edit: Många gemensamma träningsarrangemang har startats om vanliga diskussioner. Vi körde t.ex. en serie långpass som vi kallade för "Långpassdöden" i Stockholm under 2009. De startade efte
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 14:08Det vore väldigt synd att splittra gemenskapen, dela upp löpningen i regioner oavsett om det bara är diskussioner som avses och inte arrangerade tävlingar för precis som Mikael säger så föregås flera intressanta arrangemang av en diskussion som kan vara i
Det vore väldigt synd att splittra gemenskapen, dela upp löpningen i regioner oavsett om det bara är diskussioner som avses och inte arrangerade tävlingar för precis som Mikael säger så föregås flera intressanta arrangemang av en diskussion som kan vara i
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 14:12Plattare strukturer är bättre i sådana här sammanhang, att som i det här fallet tydligt ange det i rubriken är exemplariskt också.
Plattare strukturer är bättre i sådana här sammanhang, att som i det här fallet tydligt ange det i rubriken är exemplariskt också.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 14:53Men som sagt jag är inte ute efter att splittra gruppen löpning, det är mer en del av de inlägg som dessutom löper över flera träningsformer - eller gäller väldigt lokala saker.
Lustigt dessutom att just det område som rimligen bäst skulle kunna upprätth
Men som sagt jag är inte ute efter att splittra gruppen löpning, det är mer en del av de inlägg som dessutom löper över flera träningsformer - eller gäller väldigt lokala saker.
Lustigt dessutom att just det område som rimligen bäst skulle kunna upprätth
Quote from Stefan Kinberg on 18 October 2010, 19:02Det här måste vara en tråd för tonårspojkar som utan konkurrens är den grupp som blir utsatta för flest övergrepp. För övriga är sannolikheten för obefintlig.
Känns lite onödigt att bygga vidare på en medial hype ...
Ops! Fel diskussions. (H)
Det här måste vara en tråd för tonårspojkar som utan konkurrens är den grupp som blir utsatta för flest övergrepp. För övriga är sannolikheten för obefintlig.
Känns lite onödigt att bygga vidare på en medial hype ...
Ops! Fel diskussions. (H)
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 19:11Hamnade du i rätt tråd nu Peter?
Hamnade du i rätt tråd nu Peter?
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:18Ärligt talat så förstår jag inte vad en 08-tråd skulle tillföra. Jag är själv smålänning i förskingringen, därför reagerar jag också ibland på navelskådningen som tenderar att komma utifrån huvudstadsperspektivet.
Men jag har bott i storstockholm i 25 å
Ärligt talat så förstår jag inte vad en 08-tråd skulle tillföra. Jag är själv smålänning i förskingringen, därför reagerar jag också ibland på navelskådningen som tenderar att komma utifrån huvudstadsperspektivet.
Men jag har bott i storstockholm i 25 å
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:26Norrlänningar?
Norrlänningar?