Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 22:03vi anpassar tempot efter de som är med, kan ju hända att vi är så pass många att man kan dela upp sig så att alla kan springa i sitt tempo. jag har tänkt mig lugnt prattempo 🙂 kul att du är på!!
vi anpassar tempot efter de som är med, kan ju hända att vi är så pass många att man kan dela upp sig så att alla kan springa i sitt tempo. jag har tänkt mig lugnt prattempo 🙂 kul att du är på!!
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 10:10Jag har en liten fundering, ta inte illa upp. Vore det kanske en idé, eller finns det redan? om det startades en grupp, säg "Team08" t ex, för de som bor i Stor-Stockholm (inom SL:s täckningkområde)?
Där man t ex kan avhandla sånt som spåren i Hellas kon
Jag har en liten fundering, ta inte illa upp. Vore det kanske en idé, eller finns det redan? om det startades en grupp, säg "Team08" t ex, för de som bor i Stor-Stockholm (inom SL:s täckningkområde)?
Där man t ex kan avhandla sånt som spåren i Hellas kon
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 10:53Men allvarligt, SÅ jobbigt är det väl inte att låta bli att läsa stockholmstrådarna?
Särskillt inte när de är så väl markerade som denna i rubriken.Jag är inte intresserad av Sauconystorlekar eller Samåkning till Växjö marathon men nog hör trådarna till
Men allvarligt, SÅ jobbigt är det väl inte att låta bli att läsa stockholmstrådarna?
Särskillt inte när de är så väl markerade som denna i rubriken.
Jag är inte intresserad av Sauconystorlekar eller Samåkning till Växjö marathon men nog hör trådarna till
Quote from Elias Engqvist on 18 October 2010, 11:00Håller med Anna.
(Och dessutom lite petigt: Nyheter om Riksdagen, Kanslihuset rör även Skåne)
Håller med Anna.
(Och dessutom lite petigt: Nyheter om Riksdagen, Kanslihuset rör även Skåne)
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:01Ber att få rekommendera det här Roslagspasset på lördag
Tillbaka Till Blå Leden
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=856003
Ber att få rekommendera det här Roslagspasset på lördag
Tillbaka Till Blå Leden
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=856003
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:04De fungerar alldeles utmärkt, men jag är lite fascinerad.
Flera andra områden i Sverige har skapat grupper för just den typen av ämnen. Medlemmar som bor i 08 däremot, långtifrån alla, men en del startar rätt ofta trådar där de avhandlar väldigt lokala s
De fungerar alldeles utmärkt, men jag är lite fascinerad.
Flera andra områden i Sverige har skapat grupper för just den typen av ämnen. Medlemmar som bor i 08 däremot, långtifrån alla, men en del startar rätt ofta trådar där de avhandlar väldigt lokala s
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:05Jo Rapport tar sig bort till Gamla Stan för att de är tvungna, eftersom området har riksintresse, ingår i deras uppdrag som Public Service.
Jo Rapport tar sig bort till Gamla Stan för att de är tvungna, eftersom området har riksintresse, ingår i deras uppdrag som Public Service.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:44Jag har en hel drös trådar i löparforumet som jag markerar som inte intressanta. Jag förstår att det kan bli lite mycket Stockholm ibland men jag tycker att det är tråkigt att dela upp oss i regionstrådar.
Jag har en hel drös trådar i löparforumet som jag markerar som inte intressanta. Jag förstår att det kan bli lite mycket Stockholm ibland men jag tycker att det är tråkigt att dela upp oss i regionstrådar.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:52Det finns gott om trådar jag markerat som ointressanta, det räcker gott så. Det vore dessutom tråkigt om utsocknes skulle missa en sammankomst bara för att vi delat löpargemenskapen i regioner och gjort separata grupper.
Det finns gott om trådar jag markerat som ointressanta, det räcker gott så. Det vore dessutom tråkigt om utsocknes skulle missa en sammankomst bara för att vi delat löpargemenskapen i regioner och gjort separata grupper.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 12:27Jag menar inte att allt ska delas i regioner, men som sagt en del saker tycker jag har mindre intresse för resten av landet och stoppar in under "Öschötar" respektive "Linköping", det finns inte heller ngt som hindrar intresserade från att läsa eller vara
Jag menar inte att allt ska delas i regioner, men som sagt en del saker tycker jag har mindre intresse för resten av landet och stoppar in under "Öschötar" respektive "Linköping", det finns inte heller ngt som hindrar intresserade från att läsa eller vara