Quote from Guest on 29 March 2010, 11:46Jag vet att man kan löpträna tillsammans med MAI och Friskis och Svettis I Malmö, är det någon som vet om det finns något liknande i Lund? Har endast hört talas om Björnstorps IF, men dem ligger i Veberöd och jag har tyvärr inte tillgång till bil. Jag sku
Jag vet att man kan löpträna tillsammans med MAI och Friskis och Svettis I Malmö, är det någon som vet om det finns något liknande i Lund? Har endast hört talas om Björnstorps IF, men dem ligger i Veberöd och jag har tyvärr inte tillgång till bil. Jag sku
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:56Björnstorp har intervallträningar på Lunds IP på torsdagar vet jag iaf.
Björnstorp har intervallträningar på Lunds IP på torsdagar vet jag iaf.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:35Björnstorp har intervallträning i Lund under sommarhalvåret på Centrala IP. När kan variera lite från vecka till vecka beroende på tävlingsprogrammet, men annonseras ut varje söndagkväll på hemsidan (gå in på www.bjornstorpsif.se och klicka dig vidare til
Björnstorp har intervallträning i Lund under sommarhalvåret på Centrala IP. När kan variera lite från vecka till vecka beroende på tävlingsprogrammet, men annonseras ut varje söndagkväll på hemsidan (gå in på http://www.bjornstorpsif.se och klicka dig vidare til
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:45Det finns också "Stadsparksgänget" som har flera pass i veckan vid fixa tider och alltid hyfsat många som är med. Nivån är dock rätt hög. Veteranen Daniel Ekman håller i träningen. Killar bör ligga under 40 på milen och de tjejer som är med gör ca 39-42 p
Det finns också "Stadsparksgänget" som har flera pass i veckan vid fixa tider och alltid hyfsat många som är med. Nivån är dock rätt hög. Veteranen Daniel Ekman håller i träningen. Killar bör ligga under 40 på milen och de tjejer som är med gör ca 39-42 p
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:24Hej friskis i lund har ett pass på onsdagar kl 18.30 som heter crosstraining som är löpning i grupp
Hej friskis i lund har ett pass på onsdagar kl 18.30 som heter crosstraining som är löpning i grupp
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 20:56De här passen i Stadsparken, ska man anmäla sig där innan eller varfa med i någon förening?
De här passen i Stadsparken, ska man anmäla sig där innan eller varfa med i någon förening?
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 21:16Henrik:
Nej det är bara att dyka upp, man behöver inte vara medlem nånstans.
De har "sommaruppehåll" mellan mitten på juni och mitten på augusti nånstans. Det var så förra året i alla fall. Då är de flesta bortresta.
Henrik:
Nej det är bara att dyka upp, man behöver inte vara medlem nånstans.
De har "sommaruppehåll" mellan mitten på juni och mitten på augusti nånstans. Det var så förra året i alla fall. Då är de flesta bortresta.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:36Hej Anders, vad är crosstraingen för ngt?
och en fråga till
finns det inget "stadsparksgäng" för långsammare löpare?Jag har tränat med Björnstorps gänget en gång i Skrylle men de verkar förlägga träningen inomhus i Malmö rätt ofta. Annars kan det verk
Hej Anders, vad är crosstraingen för ngt?
och en fråga till
finns det inget "stadsparksgäng" för långsammare löpare?
Jag har tränat med Björnstorps gänget en gång i Skrylle men de verkar förlägga träningen inomhus i Malmö rätt ofta. Annars kan det verk
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 18:01Någon grupp för "långsamma" löpare känner jag tyvärr inte till. Det har ordnats liknande tidigare via Puls.se och jogg.se där folk har samlats och sprunit ihop i t.ex. Skrylle ibland, men det har nog runnit ut i sanden. Det krävs nog 2-3 riktiga eldsjälar
Någon grupp för "långsamma" löpare känner jag tyvärr inte till. Det har ordnats liknande tidigare via Puls.se och jogg.se där folk har samlats och sprunit ihop i t.ex. Skrylle ibland, men det har nog runnit ut i sanden. Det krävs nog 2-3 riktiga eldsjälar
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:19Lotta: Vi (dvs Björnstorp) har flyttat ut från Atleticum till IP här i Lund nu. Det var intervallträning ikväll (pga tävling på fredag); normalt sett är det träning där på torsdagar och lördagar. Kolla gärna på vår hemsida för aktuell info.
Lotta: Vi (dvs Björnstorp) har flyttat ut från Atleticum till IP här i Lund nu. Det var intervallträning ikväll (pga tävling på fredag); normalt sett är det träning där på torsdagar och lördagar. Kolla gärna på vår hemsida för aktuell info.