Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:50Hej Crosstraining
Vi joggar tillsammans och utnyttjar naturen som hjälpmedel för kondition och styrka, på ett effektivt och roligt sätt. Det är socialt, lätt och okomplicerat, för dig som vill träna allsidigt utomhus. Kläder efter väder.
här finns plat
Hej Crosstraining
Vi joggar tillsammans och utnyttjar naturen som hjälpmedel för kondition och styrka, på ett effektivt och roligt sätt. Det är socialt, lätt och okomplicerat, för dig som vill träna allsidigt utomhus. Kläder efter väder.
här finns plat
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 18:46Tack för info Anders o Helena.
Jag kommer o springer på torsdag efter påsk 🙂
Tack för info Anders o Helena.
Jag kommer o springer på torsdag efter påsk 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 19:01Några jogg.se:are verkar dra igång igen: http://www.jogg.se/?sida=forum&subid=3202
Några jogg.se:are verkar dra igång igen: http://www.jogg.se/?sida=forum&subid=3202
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 19:23Visserligen har Björnstorps IF klubblokalen i Veberöd, men vår egentliga träning ligger förlagd till Skrylle tisdagar, och Lunds IP torsdagar. Så inga problem att hänga på och känna om de e rätt grupp för dig. Prova ett tag, och avgör sedan medlemskap. Ja
Visserligen har Björnstorps IF klubblokalen i Veberöd, men vår egentliga träning ligger förlagd till Skrylle tisdagar, och Lunds IP torsdagar. Så inga problem att hänga på och känna om de e rätt grupp för dig. Prova ett tag, och avgör sedan medlemskap. Ja
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 10:53Nu har jag sprungit på idrottsplatsen! 🙂
kändes lite ovant minst sagt för en skogsmulle som mig men kul
och jobbigt.
kan rekommenderas för andra som vill ha sällskap i intervallerna.ps Per
är redan medlen pga skidträningen
Nu har jag sprungit på idrottsplatsen! 🙂
kändes lite ovant minst sagt för en skogsmulle som mig men kul
och jobbigt.
kan rekommenderas för andra som vill ha sällskap i intervallerna.
ps Per
är redan medlen pga skidträningen
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 16:38Lotta; hur var intervallträningen? Jag har aldrig kört intervallträning. Är det jobbigt? Vilken "grupp" sprang du i?
Lotta; hur var intervallträningen? Jag har aldrig kört intervallträning. Är det jobbigt? Vilken "grupp" sprang du i?
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 20:51sprang i "långsammaste" gruppen.. det räckte gott till.
jobbigt för jag var helt ovan distansen o att hålla tempo hela tiden.
men är nöjd för tänk vad mkt bättre jag kanske ska bli efter att ha gjort det här ett tag:-)kom du med!! det finns gott om plat
sprang i "långsammaste" gruppen.. det räckte gott till.
jobbigt för jag var helt ovan distansen o att hålla tempo hela tiden.
men är nöjd för tänk vad mkt bättre jag kanske ska bli efter att ha gjort det här ett tag:-)
kom du med!! det finns gott om plat
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 21:03Framför allt ifall de andra har sprungit fortare.
Framför allt ifall de andra har sprungit fortare.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 16:14..och på torsdag är det dags igen! 400 m denna gång. Ses vi i långsamgruppen då?
/Anna-Karin
..och på torsdag är det dags igen! 400 m denna gång. Ses vi i långsamgruppen då?
/Anna-Karin
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 16:16PS! På tisdagar (dvs idag) kör vi långa intervaller i Skrylle. Vi har en långsamgrupp även där (med mig i bla). Och DET är jobbigt men nyttigt. Häng på?!
PS! På tisdagar (dvs idag) kör vi långa intervaller i Skrylle. Vi har en långsamgrupp även där (med mig i bla). Och DET är jobbigt men nyttigt. Häng på?!