Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpträna i Lund?
You need to log in to create posts and topics.

Hej Anna
klart vi ses imorgon.:-)
men tisdagar kan jag inte..då springer jag omkring i skogen med
karta i handen.

Det låter lockande med intervallträning i grupp. Jag har så svårt att pressa mig själv till lämpliga intervaller när jag tränar själv. Min stackars fot behöver nog vila en vecka el två till innan jag börjar springa på allvar dock. (Har fått en inflammatio

Välkommen! Jag tycker vi har både kul och precis så jobbigt som man ska ha på ett tufft intervallpass (och jag håller med - det är ju omöjligt att åstadkomma detta på egen hand!).

En nyfiken fråga från en som aldrig varit nära en löparklubb.
Vad är det för tempo, längd och antal intervaller i långsamgruppen?

Inge! Du kan titta in till mig och kolla mina reggade torsdagsträningar så ser du hur det ser ut i långsamgruppen. Vår klubbtränare planerar upplägget för kvällen - MEN givetvis avgör den enskilde hur många intervaller och i vilket tempo han/hon ska sprin

Ja, det var ju inte det tempo som jag skulle kalla långsamt! 🙂 Snyggt sprunget!
Lite längre fram ska jag testa att lägga in mer intervaller och kanske också våga mig på kortare sådana för att se om även jag kan få upp bättre tempo.
Provade tusingar med

Ditt tempo på tusingarna är ju utmärkt. Nu är det väl inte så att tempot i tid är det viktigaste utan det är din personliga ansträngningsgrad. Jag låg sist väldigt länge på både korta och långa intervaller. Men min ansträngning var ju lika hög som de som

Tackar för uppmuntran!
Fungerar det med plats och tid någon gång så ska jag försöka hänga på.

Hej! Jag är nyt medlem och är mycket intresserad i att loppträna tillsammans med andra i Lund gärna intervall. Därför låter det för mig jätte bra att träna tillsammans med Björnstorps IF. Springar gärna med andra ochso om mögligheten finns. Jag springar i

Kom till IP (idrottsplatsen) på torsdag! Vi börjar kl 18 och samlas på läktaren.