Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 16:02Normalt inte K-G. Det är grønt som gäller.
Men du får väl pysa hit http://www.groenkoncert.dk/ och kolla nästa helg.
Då hjälper du även till att sponsra Muskelsvindfonden (muskeldystrofi). (t+)
Normalt inte K-G. Det är grønt som gäller.
Men du får väl pysa hit http://www.groenkoncert.dk/ och kolla nästa helg.
Då hjälper du även till att sponsra Muskelsvindfonden (muskeldystrofi). (t+)
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 16:56Har ju varit med ett tag.
Redan för länge sedan så sponsrades marathonlopp av ölbryggerier.
Det tyckte vi var kanon.Vinsponsorer i Frankrike var helt OK.
Några försökte med cigarettföretag. Det tyckte vi inte om.
Carlsberg/Tuborg.
Såsom en som gi
Har ju varit med ett tag.
Redan för länge sedan så sponsrades marathonlopp av ölbryggerier.
Det tyckte vi var kanon.
Vinsponsorer i Frankrike var helt OK.
Några försökte med cigarettföretag. Det tyckte vi inte om.
Carlsberg/Tuborg.
Såsom en som gi
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 16:35Oavsett vilka argument man tar till för att få dricka lättöl, så är det alkohol. Lättöl och ett marathon hör inte ihop!
Det skulle ge utslag i alkomätaren.
Oavsett vilka argument man tar till för att få dricka lättöl, så är det alkohol. Lättöl och ett marathon hör inte ihop!
Det skulle ge utslag i alkomätaren.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 18:52Låt bli att dricka det då...
Låt bli att dricka det då...
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 20:48Midsommar Grodan.
Jag dricker upp 50 cl starköl på ca. 6 timmar ( en mun då och då ) på flerdagslopp.Kan detta ge utslag på en alkoholmätare? :@
Midsommar Grodan.
Jag dricker upp 50 cl starköl på ca. 6 timmar ( en mun då och då ) på flerdagslopp.
Kan detta ge utslag på en alkoholmätare? :@
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 20:53Vilken alkomätare då???????
Polisens ger inget utslag för 50 cl 3,5 % å naturligtvis inte heller för samma mängd 2,8 % eller 2,1 %.
Vilken alkomätare då???????
Polisens ger inget utslag för 50 cl 3,5 % å naturligtvis inte heller för samma mängd 2,8 % eller 2,1 %.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 21:03Titta nu hann den där ynglingen från Trollhättetrakten före mig till grytan...hehehe...
Åter ref min svåger som jobbar som polis i Uppsala så räknar man med 3 centiliters förbränning i timmen av en normalperson...räknat på alkohol av 40% styrka. Marathonl
Titta nu hann den där ynglingen från Trollhättetrakten före mig till grytan...hehehe...
Åter ref min svåger som jobbar som polis i Uppsala så räknar man med 3 centiliters förbränning i timmen av en normalperson...räknat på alkohol av 40% styrka. Marathonl
Quote from Elias Engqvist on 10 July 2011, 22:57Efter de olika Vättern-cykel-loppen serveras lättöl efter målgång!
Efter de olika Vättern-cykel-loppen serveras lättöl efter målgång!
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 00:47Usch! Lättöl! Vidrigt.
Usch! Lättöl! Vidrigt.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 19:41Asics Stockholm Marathon serverar 3,5 % Sofiero...å så gick alla runt tältet å hämtade en till på andra sidan...hoppsan??! Lägg i Goodybagen istället!!
Asics Stockholm Marathon serverar 3,5 % Sofiero...å så gick alla runt tältet å hämtade en till på andra sidan...hoppsan??! Lägg i Goodybagen istället!!