Quote from Guest on 9 March 2008, 19:06Hej! Jag är sugen på att springa i lite tuffare spår då och då, och märkte under mitt första riktigt superleriga pass igår att det var lite knepigt med mina vanliga skor.
Jag undrar om någon kan tipsa om ett par riktigt lätta terrängskor med bra löpkänsl
Hej! Jag är sugen på att springa i lite tuffare spår då och då, och märkte under mitt första riktigt superleriga pass igår att det var lite knepigt med mina vanliga skor.
Jag undrar om någon kan tipsa om ett par riktigt lätta terrängskor med bra löpkänsl
Quote from Funbeat user on 9 March 2008, 19:16Kika på Puma Trailfox
Kika på Puma Trailfox
Quote from Funbeat user on 9 March 2008, 20:10VJ Sarva är kanon för både elljusspåret, leriga småstigar och obanad terräng. Inget vidare för asfalt eftersom de är dubbade men där ska du ju inte springa 😉
VJ Sarva är kanon för både elljusspåret, leriga småstigar och obanad terräng. Inget vidare för asfalt eftersom de är dubbade men där ska du ju inte springa 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2008, 20:23Jag har nyligen skaffat ett par Puma complete trailfox II, och de är rätt sympatiska. Rimligt lätta och med bra grepp. Passar nog i första hand smala fötter skulle jag tro. Sen finns ju Icebug också, som inte bara är bra på is - dubbarna ska även ge bra f
Jag har nyligen skaffat ett par Puma complete trailfox II, och de är rätt sympatiska. Rimligt lätta och med bra grepp. Passar nog i första hand smala fötter skulle jag tro. Sen finns ju Icebug också, som inte bara är bra på is - dubbarna ska även ge bra f
Quote from Funbeat user on 9 March 2008, 21:12Jag använder mig för det mesta av Puma trailfox. Tycker de är de bästa all-roundskorna för terränglöpning och OBT.
Om det är halt ute eller om jag ska köra OL så är Icebug de lättaste. VJ Sarva är tegelstenar men funkar om löpkänslan inte är prio.
Har
Jag använder mig för det mesta av Puma trailfox. Tycker de är de bästa all-roundskorna för terränglöpning och OBT.
Om det är halt ute eller om jag ska köra OL så är Icebug de lättaste. VJ Sarva är tegelstenar men funkar om löpkänslan inte är prio.
Har
Quote from Funbeat user on 9 March 2008, 21:45Elinor!
Det låter som om du kan ta ledningen i min skoenkät på puls.se 😀
Elinor!
Det låter som om du kan ta ledningen i min skoenkät på puls.se 😀
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2008, 23:56Ellinor, varför vill du ha ett par Inov 340? 340 står ju för vikten, 340g är inte så lite i sammanhanget, så vad är det som är så bra med dom?
(Jag har både Icebug o Sarva o gillar faktiskt Sarva bäst (bättre grepp o passform för mina fötter iaf - icebug
Ellinor, varför vill du ha ett par Inov 340? 340 står ju för vikten, 340g är inte så lite i sammanhanget, så vad är det som är så bra med dom?
(Jag har både Icebug o Sarva o gillar faktiskt Sarva bäst (bättre grepp o passform för mina fötter iaf - icebug
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 08:01Jag har sprungit med icebug den här vintern, så jag har testat dom i en hel del lera, och några gånger på is och snö.
Jag är väldigt förtjust i dom, mest eftersom de fungerar fantastiskt bra på is och våta klippor. Lera är fortfarande halt, men inte lik
Jag har sprungit med icebug den här vintern, så jag har testat dom i en hel del lera, och några gånger på is och snö.
Jag är väldigt förtjust i dom, mest eftersom de fungerar fantastiskt bra på is och våta klippor. Lera är fortfarande halt, men inte lik
Quote from ellen olsson on 10 March 2008, 08:46Jag tycker att Montrail och Inov-8 gör de bästa trailskorna och bägge märkena har mååånga modeller. I Inov-8s fall så är det nästan löjligt.
Jag har i.o.f.s. aldrig prövat någon Trailfoxvariant men Puma har ju i princip bara en modell...
Jag tycker att Montrail och Inov-8 gör de bästa trailskorna och bägge märkena har mååånga modeller. I Inov-8s fall så är det nästan löjligt.
Jag har i.o.f.s. aldrig prövat någon Trailfoxvariant men Puma har ju i princip bara en modell...
Quote from ellen olsson on 10 March 2008, 11:57Ski&Run (trailbutiken.se resp. skidbutiken.se) är nog fortfarande ledande i landet på trailskor, men de har inte hunnit uppdatera webbutiken med trailsortimentet än.
http://www.skiandrun.se/
Ski&Run (trailbutiken.se resp. skidbutiken.se) är nog fortfarande ledande i landet på trailskor, men de har inte hunnit uppdatera webbutiken med trailsortimentet än.
http://www.skiandrun.se/