Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 21:57Jo ett par Noosa Tri används flitigt här med. Man vill ju synas 🙂
Ang Adidas Adizero så ser de lätta och behagliga ut. Prova och skriv recension så kanske jag slår till på ett par likadana. 😉
Jo ett par Noosa Tri används flitigt här med. Man vill ju synas 🙂
Ang Adidas Adizero så ser de lätta och behagliga ut. Prova och skriv recension så kanske jag slår till på ett par likadana. 😉
Quote from Mikael Lundholm on 11 March 2008, 08:26På mina Icebug har jag tappat mer än hälften av alla dubbar och många av dem redan när de var ganska nya. Jag mailade Icebug och bad om nya dubbar som jag försökte limma fast med Liquisole som brukar laga det mesta, men det höll inte. Dubbarna är inte skr
På mina Icebug har jag tappat mer än hälften av alla dubbar och många av dem redan när de var ganska nya. Jag mailade Icebug och bad om nya dubbar som jag försökte limma fast med Liquisole som brukar laga det mesta, men det höll inte. Dubbarna är inte skr
Quote from ellen olsson on 11 March 2008, 09:49Det är ganska lätt att avgöra men det spelar ingen roll. Icebug brukar vara väldigt generösa med reklamationer så jag undrar varför du inte reklamerade dem när dubbarna började lossna?
Det är ganska lätt att avgöra men det spelar ingen roll. Icebug brukar vara väldigt generösa med reklamationer så jag undrar varför du inte reklamerade dem när dubbarna började lossna?
Quote from Camilla Höög on 11 March 2008, 10:24Det sägs att de nyare modellerna av IceBug (Gryllo, Pytho...) är mer hållbara och dubbarna sitter kvar bättre. Var det de nya eller äldre modellen av IceBug?
Det sägs att de nyare modellerna av IceBug (Gryllo, Pytho...) är mer hållbara och dubbarna sitter kvar bättre. Var det de nya eller äldre modellen av IceBug?
Quote from Mikael Lundholm on 11 March 2008, 10:44De sa att skorna har ett överskott av dubbar och funktionen finns kvar även om man tappar några. Då var det inte så många att det motiverade en reklamation, och nu har jag haft dem så länge att det inte är aktuellt.
Det var MR2 Extreme, köpta i början på
De sa att skorna har ett överskott av dubbar och funktionen finns kvar även om man tappar några. Då var det inte så många att det motiverade en reklamation, och nu har jag haft dem så länge att det inte är aktuellt.
Det var MR2 Extreme, köpta i början på
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 11:24Finns det inte modeller med skruvdubb??
Finns det inte modeller med skruvdubb??
Quote from ellen olsson on 11 March 2008, 11:25> Det var MR2 Extreme, köpta i början på 2006.
Om de är gula så är det definitivt den modellen som tillverkades på "fel" fabrik.
> Det var MR2 Extreme, köpta i början på 2006.
Om de är gula så är det definitivt den modellen som tillverkades på "fel" fabrik.
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 11:27Dubbarna på mina IceBug Pytho sitter som berget, alla kvar och det ser verkligen inte ut som om dom är påväg någonstans heller. Jag köpte mina skor vid jul.
Asics har en modell där man kan byta ut dubbarna. Men de dubbarna lär inte vara på långt av lika
Dubbarna på mina IceBug Pytho sitter som berget, alla kvar och det ser verkligen inte ut som om dom är påväg någonstans heller. Jag köpte mina skor vid jul.
Asics har en modell där man kan byta ut dubbarna. Men de dubbarna lär inte vara på långt av lika
Quote from Mikael Lundholm on 11 March 2008, 11:50MR2 BUGrip Extreme har alltid bara varit svarta med lite gula detaljer. De gula hette bara MR2 BUGrip och var en tidigare generation, och innan dem så var de röda. Jag har jämfört med ett annat par och det finns en kod för vilken fabrik de är tillverkade
MR2 BUGrip Extreme har alltid bara varit svarta med lite gula detaljer. De gula hette bara MR2 BUGrip och var en tidigare generation, och innan dem så var de röda. Jag har jämfört med ett annat par och det finns en kod för vilken fabrik de är tillverkade
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 11:55Jo precis. Jag springer på vägarna där det är hårdpackad snö -> is och blank-is. Där är dom helt underbara. Men jag vet inte riktigt om jag skulle använda dom som terräng skor. Möjligt är det säkert, jag har ju inte provat. Men till det har jag som sagt k
Jo precis. Jag springer på vägarna där det är hårdpackad snö -> is och blank-is. Där är dom helt underbara. Men jag vet inte riktigt om jag skulle använda dom som terräng skor. Möjligt är det säkert, jag har ju inte provat. Men till det har jag som sagt k