Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 10:28Då tycker jag du skall ta dig till löplabbet och testa Salomons Speed Cross 2
http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1206Man kan ju tro att Salomon bara gör tunga trailskor men så är inte fallet.
Jag köpte denna lätta sko förra veckan och
Då tycker jag du skall ta dig till löplabbet och testa Salomons Speed Cross 2
http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1206
Man kan ju tro att Salomon bara gör tunga trailskor men så är inte fallet.
Jag köpte denna lätta sko förra veckan och
Quote from ellen olsson on 16 March 2008, 11:22SpeedCross 2 har en speciell gummiblandning i sulan som gör att den håller sig mjuk i låga temperaturer så att den ska funka i snö.
Jag skulle tippa att Salomon gjort så för att bl.a. sälja till de ganska många fransmän som springer långa traillopp på sn
SpeedCross 2 har en speciell gummiblandning i sulan som gör att den håller sig mjuk i låga temperaturer så att den ska funka i snö.
Jag skulle tippa att Salomon gjort så för att bl.a. sälja till de ganska många fransmän som springer långa traillopp på sn
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 14:13Recensioner eftersöktes tidigare i denna diskussion. Kolla in Runners World: www.runnersworld.co.uk/defaultGEAR.asp?sp=&v=5. Man får en hum om skornas starka och svaga sidor. Salomon Speedcross (tidigare version) har fått goda vitsord. Det verkar vara få
Recensioner eftersöktes tidigare i denna diskussion. Kolla in Runners World: http://www.runnersworld.co.uk/defaultGEAR.asp?sp=&v=5. Man får en hum om skornas starka och svaga sidor. Salomon Speedcross (tidigare version) har fått goda vitsord. Det verkar vara få
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 13:19För mig blev det ett par adizero XT 🙂
Jag gillade inte brorsan Rudulfs modell..Det ska bli spännande att få testa dem snart.
För mig blev det ett par adizero XT 🙂
Jag gillade inte brorsan Rudulfs modell..
Det ska bli spännande att få testa dem snart.
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 19:51Grattis Peter till Adizero XT, jag provade dem när jag lämnade tillbaka Trailfoxarna men tyvärr var tåhättan för flack för mig (händer ofta :-()
Just nu håller jag på och dreglar över följande, North Face Coopers Hill:
BILD:bp0.blogger.com/_pV6qiByixbo/
Grattis Peter till Adizero XT, jag provade dem när jag lämnade tillbaka Trailfoxarna men tyvärr var tåhättan för flack för mig (händer ofta :-()
Just nu håller jag på och dreglar över följande, North Face Coopers Hill:
BILD:bp0.blogger.com/_pV6qiByixbo/
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 12:24Ingår tatueringar? 😉
Ingår tatueringar? 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 12:34Får jag de musklerna på köpet köper jag hela kitet
Får jag de musklerna på köpet köper jag hela kitet
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 18:53Han behöver lite svalare löparstrumpor, han brinner ju!
Han behöver lite svalare löparstrumpor, han brinner ju!
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 19:00Jag är också sugen på ett par skor att använda i snårskogen oh leran i sommar, just nu är det väl dock inte aktuellt - att pulsa i en meter snö känns inte lockande......
Jag är också sugen på ett par skor att använda i snårskogen oh leran i sommar, just nu är det väl dock inte aktuellt - att pulsa i en meter snö känns inte lockande......
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 20:26Han? Det är en tjej 🙂 (Catra Corbett, ultralöpare)
Han? Det är en tjej 🙂 (Catra Corbett, ultralöpare)