Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 18:17>jag gillar asics orient som är DS-trainers kusin från landet
Nån som säljer dom i Stockholmstrakten?
>jag gillar asics orient som är DS-trainers kusin från landet
Nån som säljer dom i Stockholmstrakten?
Quote from ellen olsson on 22 March 2009, 18:33Molly: Jag har UK 8.5 (~43) på vanliga skor men UK 9.5 på mina två par Inov-8 så om du ska chansa så ska du nog gå upp en hel storlek jämfört med dina vanliga skor. Jag skulle absolut mäta fötterna för att maila Inov-8 och/eller de du ska beställa av och
Molly: Jag har UK 8.5 (~43) på vanliga skor men UK 9.5 på mina två par Inov-8 så om du ska chansa så ska du nog gå upp en hel storlek jämfört med dina vanliga skor. Jag skulle absolut mäta fötterna för att maila Inov-8 och/eller de du ska beställa av och
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 20:45Jag älskar numera mina inkörda
http://www.inov-8.com/Products-Detail.asp?PG=PG1&L=26&P=5050973028
Klart bland de bättre skorna för trail löpningen och de sitter som gjutna på mina fötter.Jag fick tipset om dessa skor av Fredrika som oxså har ett par
Jag älskar numera mina inkörda
http://www.inov-8.com/Products-Detail.asp?PG=PG1&L=26&P=5050973028
Klart bland de bättre skorna för trail löpningen och de sitter som gjutna på mina fötter.Jag fick tipset om dessa skor av Fredrika som oxså har ett par
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 21:33Tack Fredrik 😀
Tack Fredrik 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 22:04Asics Orient är utgången så den modellen tror jag inte man kan få tag i längre. Håller med om att de var bra men tyvärr blev det hål ovanför tårna på båda mina par.
Asics Orient är utgången så den modellen tror jag inte man kan få tag i längre. Håller med om att de var bra men tyvärr blev det hål ovanför tårna på båda mina par.
Quote from Mikael Lundholm on 27 March 2009, 09:26Jag hade ett par Asics Orient som också gick sönder på ovansidan långt innan resten av skon var slut. Synd, för det var en av de bästa skor jag haft. Har de kommit med någon efterföljare?
Jag hade ett par Asics Orient som också gick sönder på ovansidan långt innan resten av skon var slut. Synd, för det var en av de bästa skor jag haft. Har de kommit med någon efterföljare?
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 21:53Nej ingen efterföljare på Asics Orient vad jag vet. Tror inte Asics har någon trailsko längre (förutom de tunga).
Nej ingen efterföljare på Asics Orient vad jag vet. Tror inte Asics har någon trailsko längre (förutom de tunga).
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 18:18En variant är Salomons nya, XT Hawk (280g), som är ett slags mellanting mellan Speedcross2 o XT Wings. Inte hunnit provköra på stig än bara på grusväg. Funkade fint i leran 🙂
En variant är Salomons nya, XT Hawk (280g), som är ett slags mellanting mellan Speedcross2 o XT Wings. Inte hunnit provköra på stig än bara på grusväg. Funkade fint i leran 🙂