Quote from Elias Engqvist on 11 March 2008, 15:48Jag anser att om man springer i riktig terräng dvs obanad så är det en klar fördel att ha ståldubbar - sommar såväl som vinter? Mina första VJ Sarva var ganska smidiga (men inte så hållbara) de nuvarande liksom mina icebugs (kan tyvärr inte säga vilken mo
Jag anser att om man springer i riktig terräng dvs obanad så är det en klar fördel att ha ståldubbar - sommar såväl som vinter? Mina första VJ Sarva var ganska smidiga (men inte så hållbara) de nuvarande liksom mina icebugs (kan tyvärr inte säga vilken mo
Quote from antti5303@gmail.com on 11 March 2008, 22:26Jag kör ett par falcon orienteringsskor. Låg profil (=bra för alla som inte är hällöpare), lätta, mycket känsla, fantastiskt grepp på berg rötter lera och is, men kass på asfalt och och grus är OK men inte mer.
Jag kör ett par falcon orienteringsskor. Låg profil (=bra för alla som inte är hällöpare), lätta, mycket känsla, fantastiskt grepp på berg rötter lera och is, men kass på asfalt och och grus är OK men inte mer.
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 23:11Ställer frågan igen, finns det modeller av Icebug som har dubbar som är skruvade, som alltså går att ersätta/byta????
Ställer frågan igen, finns det modeller av Icebug som har dubbar som är skruvade, som alltså går att ersätta/byta????
Quote from Camilla Höög on 11 March 2008, 23:43Nej, dubbarna sitter fast i sulan.
Nej, dubbarna sitter fast i sulan.
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 10:14Hej alla, jag är på konferens och har inte kunnat delta i diskussionen. Ville bara snabbt tacka för alla superbra tips.
Det stämmer att jag vill ha en mycket lätt sko med mycket löpkänsla (viktigare för mig än terrängegenskaperna). Sedan skall det också
Hej alla, jag är på konferens och har inte kunnat delta i diskussionen. Ville bara snabbt tacka för alla superbra tips.
Det stämmer att jag vill ha en mycket lätt sko med mycket löpkänsla (viktigare för mig än terrängegenskaperna). Sedan skall det också
Quote from ellen olsson on 12 March 2008, 18:23Kolla Montrail Streak också. Det är deras senaste och lättaste(?) modell.
Kolla Montrail Streak också. Det är deras senaste och lättaste(?) modell.
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 19:24Har följt diskussionen med intresse då jag också är ute efter ett par terrängskor. De engelska Inov-8 verkar väldigt intressanta, men väldigt svåra att få tag på i Sverige. Några tips?
Har dessutom vandrat på nätet och hittat skomärket Walsh (www.walshsh
Har följt diskussionen med intresse då jag också är ute efter ett par terrängskor. De engelska Inov-8 verkar väldigt intressanta, men väldigt svåra att få tag på i Sverige. Några tips?
Har dessutom vandrat på nätet och hittat skomärket Walsh (www.walshsh
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 19:39Beställde precis ett par Inov8 Mudroc 280 från startfitness.co.uk för 63.5 GBP (inkl. frakt). Får se om jag blir nöjd.
Beställde precis ett par Inov8 Mudroc 280 från startfitness.co.uk för 63.5 GBP (inkl. frakt). Får se om jag blir nöjd.
Quote from ellen olsson on 13 March 2008, 20:42Walsh är det klassiska märket när det gäller fellrunningskor. Inov8 säljs i Sverige av Biskopsgårdens Sport/Ski&Run, http://www.skiandrun.se/clubpage/
De har dock inte uppdaterat sin nya sida med alla löparprylar än. Jag vet inte om någon annan i Sverige
Walsh är det klassiska märket när det gäller fellrunningskor. Inov8 säljs i Sverige av Biskopsgårdens Sport/Ski&Run, http://www.skiandrun.se/clubpage/
De har dock inte uppdaterat sin nya sida med alla löparprylar än. Jag vet inte om någon annan i Sverige
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2008, 20:42Vi väntar på recension!
Vi väntar på recension!