Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 19:26Har väl inte så mycket med vikten att göra, men om det skiljer mycket i tådrop mellan skorna kan det göra ganska ont i vaderna och man springer för långt i de nya skorna, blev jag varse nyligen... Då är jag i och för sig ingen van löpare öht.
Har väl inte så mycket med vikten att göra, men om det skiljer mycket i tådrop mellan skorna kan det göra ganska ont i vaderna och man springer för långt i de nya skorna, blev jag varse nyligen... Då är jag i och för sig ingen van löpare öht.
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 20:52Börja med lättviktarna på dom kortare eller snabbare passen och fortsätt med högklackat på dom längre passen. Tar vaderna stryk så lägg undan lättviktarna några pass till det känns bra igen. Vartefter så växlar man in lättviktarna i fler av veckopassen i
Börja med lättviktarna på dom kortare eller snabbare passen och fortsätt med högklackat på dom längre passen. Tar vaderna stryk så lägg undan lättviktarna några pass till det känns bra igen. Vartefter så växlar man in lättviktarna i fler av veckopassen i
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 21:13Tack igen för bra tips.
Skon jag har idag väger 254 gram, alltså min mängdsko.
Jag tycker de känns för lite å gå ner bara till 220 gram, som en personal på en affär tyckte jag skulle göra.
Jag vill nog helst köpa en sko som dom jag skrev längst upp som
Tack igen för bra tips.
Skon jag har idag väger 254 gram, alltså min mängdsko.
Jag tycker de känns för lite å gå ner bara till 220 gram, som en personal på en affär tyckte jag skulle göra.
Jag vill nog helst köpa en sko som dom jag skrev längst upp som
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 21:14Skrev att jag vill bli riktigt snabb, vet att det inte har med skon å göra, men de kan ju hjälpa till lite iallafall 😉
Skrev att jag vill bli riktigt snabb, vet att det inte har med skon å göra, men de kan ju hjälpa till lite iallafall 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 21:45Inov8 f-lite 195 är den bästa allround-sko du kan tänka dig. Byggd med traditionell häl men med lågt drop (3mm), utan stöd och blygsam dämpning. Funkar både i stan och i skogen, i vått som torrt. En minimalist i traditionellt utförande och utmärkt övergån
Inov8 f-lite 195 är den bästa allround-sko du kan tänka dig. Byggd med traditionell häl men med lågt drop (3mm), utan stöd och blygsam dämpning. Funkar både i stan och i skogen, i vått som torrt. En minimalist i traditionellt utförande och utmärkt övergån
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 22:32type A5 väger under 170 gram om man har under 46 i storlek 🙂
Salomon s-lab sense väger 221 gram i euro45 och 1/3 (uk10.5)
och kinvara 2 väger 247gram(uk10 euro 45)
type A5 väger under 170 gram om man har under 46 i storlek 🙂
Salomon s-lab sense väger 221 gram i euro45 och 1/3 (uk10.5)
och kinvara 2 väger 247gram(uk10 euro 45)
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 15:42Mizuno Ronin är mitt allt i löpväg det enda jag behöver ha!
Riktig kanon sko har även haft ett par Mizuno rider även de magiska men Ronin is the shit;-)https://www.google.se/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=SvJs5Q-q1zj_hM&tbnid=
Mizuno Ronin är mitt allt i löpväg det enda jag behöver ha!
Riktig kanon sko har även haft ett par Mizuno rider även de magiska men Ronin is the shit;-)
https://www.google.se/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=SvJs5Q-q1zj_hM&tbnid=
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 18:34En Sverigesko! Fin! 🙂
En Sverigesko! Fin! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 11:55Kristina, jag tycker det ser ut som en Ukrainasko..? 😉
Kristina, jag tycker det ser ut som en Ukrainasko..? 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 12:19🙂
🙂