Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 18:03Nike LunaRacer+ ... riktigt lätta, men ändå bekväma och väldämpade!
BILD:http://freshoutdabox.files.wordpress.com/2012/10/nike-lunaracer-pure-platinumblack-ultraviolet-electric-green-3.jpg
EDIT:
Kan tillägga att skorna väger ~190gram i storlek 43.5.
Nike LunaRacer+ ... riktigt lätta, men ändå bekväma och väldämpade!
EDIT:
Kan tillägga att skorna väger ~190gram i storlek 43.5.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 21:54Måste instämma med någon här ovan om Brooks Green Silence... spontan köpte ett par idag innan jobbet... tog en kort 4km runda... hur goa som helst... köpte storlek 42 och vägden dom på jobbet, 210g. När jag sprang med dom är känslan minimalistisk, men änd
Måste instämma med någon här ovan om Brooks Green Silence... spontan köpte ett par idag innan jobbet... tog en kort 4km runda... hur goa som helst... köpte storlek 42 och vägden dom på jobbet, 210g. När jag sprang med dom är känslan minimalistisk, men änd
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 22:38Någon som testat dom och Brooks pure connect? Jag springer i connect, hur är dom i jämförelse? Connecten känns som fjäderlätta tofflor tycker jag. Störtkär. 🙂
Någon som testat dom och Brooks pure connect? Jag springer i connect, hur är dom i jämförelse? Connecten känns som fjäderlätta tofflor tycker jag. Störtkär. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 22:40Vägde min 42a Green Silence på jobbet ikväll... 210gram... känns fjäderlätta även dom på asfalten. Dock inte provat connect!!
Vägde min 42a Green Silence på jobbet ikväll... 210gram... känns fjäderlätta även dom på asfalten. Dock inte provat connect!!
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 23:11Är supernöjd med mina Adidas adizero adios. Fungerar kanonbra alltifrån långpass till intervaller/snabbdistans. Runt 200 gram och med bra dämpning och grepp. Dessutom väldigt hållbara. (Löstagbar sula så man kan ha ev "egna" inlägg) Har haft mina sen 2009
Är supernöjd med mina Adidas adizero adios. Fungerar kanonbra alltifrån långpass till intervaller/snabbdistans. Runt 200 gram och med bra dämpning och grepp. Dessutom väldigt hållbara. (Löstagbar sula så man kan ha ev "egna" inlägg) Har haft mina sen 2009
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 07:50FL+1.
Jag tror stenhårt på modellen att ha några olika skor att variera mellan, allra helst av olika fabrikat. Växlar just nu mellan två olika skor på distanspassen, en tredje på långpassen (Kinvara 3), en helt platt & odämpad terrängspiksko till backint
FL+1.
Jag tror stenhårt på modellen att ha några olika skor att variera mellan, allra helst av olika fabrikat. Växlar just nu mellan två olika skor på distanspassen, en tredje på långpassen (Kinvara 3), en helt platt & odämpad terrängspiksko till backint
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 10:24Jag håller med Anders vad gäller växla. Jag skulle helst vilja ha 3 par av de flesta typer, men är inte riktigt där ännu. Dvs 3 par mängdskor (har bara 2 nu Kinvara och BGS), snabba skor (har vara 2 nu, PureConnect och LunaRacer), terrängskor och metalldu
Jag håller med Anders vad gäller växla. Jag skulle helst vilja ha 3 par av de flesta typer, men är inte riktigt där ännu. Dvs 3 par mängdskor (har bara 2 nu Kinvara och BGS), snabba skor (har vara 2 nu, PureConnect och LunaRacer), terrängskor och metalldu
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 12:14Tack Tibor!
Hmmm, jag har Pure Connecten som min mängdsko. Som racersko/tävlingssko upp till halvmaran har jag Saucony A5.
Tack Tibor!
Hmmm, jag har Pure Connecten som min mängdsko. Som racersko/tävlingssko upp till halvmaran har jag Saucony A5.
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 14:30Arrgh, nu vill jag ännu mer skaffa ett par A5-or. Jag som hade tänkt vänta lite med ett par till snabba skor... 😉
Arrgh, nu vill jag ännu mer skaffa ett par A5-or. Jag som hade tänkt vänta lite med ett par till snabba skor... 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 14:41Moahahaha!!! 😉
Moahahaha!!! 😉