Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 16:29Blästrar gör man bland annat för att få bort gammal färg och för att släta ut ytan. *inte helt tappad bakom en vagn*
Blästrar gör man bland annat för att få bort gammal färg och för att släta ut ytan. *inte helt tappad bakom en vagn*
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 16:30Det verkade som om någon i tråden missade det faktumet.
Det verkade som om någon i tråden missade det faktumet.
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 16:35Kolla med olika billackerare vad dom kan ta. Min bror lämnade in ett par högtalare för lackering hos en billackerare i angered för ett par år sedan
Kolla med olika billackerare vad dom kan ta. Min bror lämnade in ett par högtalare för lackering hos en billackerare i angered för ett par år sedan
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 16:37Kan vi hålla oss till min trasiga cykel? Jag vet att det är oerhört lockande att kasta skit på varann här på det gulletussmysefluffiga cykelforumet, men för en gångs skull kan man väl få svar på sin fråga utan att någon blir idiotförklarad??
Kan vi hålla oss till min trasiga cykel? Jag vet att det är oerhört lockande att kasta skit på varann här på det gulletussmysefluffiga cykelforumet, men för en gångs skull kan man väl få svar på sin fråga utan att någon blir idiotförklarad??
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 16:37Tack Mattias! 🙂 Minns du vad firman hette?
Tack Mattias! 🙂 Minns du vad firman hette?
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 16:41Tack, men jag kan försvara mig.
Tack, men jag kan försvara mig.
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 16:49Sorry Nina... han är bra på att gå mig på nerverna... men ja, det vore trevligt att kunna svara på någons fråga utan att någon kommer med ovidkommande kommentarer...
Om budgeten tryter så skulle möjligen smärgelduk, en ordentlig avtvättning med avfettnin
Sorry Nina... han är bra på att gå mig på nerverna... men ja, det vore trevligt att kunna svara på någons fråga utan att någon kommer med ovidkommande kommentarer...
Om budgeten tryter så skulle möjligen smärgelduk, en ordentlig avtvättning med avfettnin
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 16:51Hmm... Låter inte som något man gör utomhus eller inne i en hyreslägenhet. 🙁
Hmm... Låter inte som något man gör utomhus eller inne i en hyreslägenhet. 🙁
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 16:52Många punkter blir det
Många punkter blir det
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 16:52Tyvärr inte. Du får använda google för att hitta en lämplig.
Under tiden kan du läsa denna DIY från happy
http://happymtb.org/forum/read.php/1/937817
EDIT: Kasta ut en fråga till bilintresserade vänner. Återkommer om dom svarar
Tyvärr inte. Du får använda google för att hitta en lämplig.
Under tiden kan du läsa denna DIY från happy
http://happymtb.org/forum/read.php/1/937817
EDIT: Kasta ut en fråga till bilintresserade vänner. Återkommer om dom svarar