Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 10:48Stefan, är det verkligen sant?? Jag kan vara deras personliga slav en hel dag om det skulle vara så. Haha!! Några tips på vart jag ska ringa?
Stefan, är det verkligen sant?? Jag kan vara deras personliga slav en hel dag om det skulle vara så. Haha!! Några tips på vart jag ska ringa?
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 11:40Ja, fast det är i Falun då.
Ja, fast det är i Falun då.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 11:45Hmm... Blir kanske långt att åka. 😉 Men tack ändå! 🙂
Hmm... Blir kanske långt att åka. 😉 Men tack ändå! 🙂
Quote from ellen olsson on 15 July 2011, 12:09500:- + tårta funkar nog i Göteborgsområdet också. Ring några firmor och fråga. De som inte har semesterstängt kan ju eventuellt ha det ganska lugnt.
500:- + tårta funkar nog i Göteborgsområdet också. Ring några firmor och fråga. De som inte har semesterstängt kan ju eventuellt ha det ganska lugnt.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 12:43Är det inte kvittolöst då?
Är det inte kvittolöst då?
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 12:46mm, god tårta är väl kvitto nog.
mm, god tårta är väl kvitto nog.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 12:47Då får barnen en sämre skola och pensionärerna sämre vård.
Då får barnen en sämre skola och pensionärerna sämre vård.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 13:04Ok, trodde Reinfeldt fixa sånt.
Ok, trodde Reinfeldt fixa sånt.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 22:24Kan du dessutom tänka dig en "bilkulör" så slipper de fylla på nya färgsprutor för cykeln och kan ta det samtidigt med en billackering. Då kan du nog få det för en tårta + material om du lägger på charmen 😉
Kan du dessutom tänka dig en "bilkulör" så slipper de fylla på nya färgsprutor för cykeln och kan ta det samtidigt med en billackering. Då kan du nog få det för en tårta + material om du lägger på charmen 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 11:15Hon lär ju vilja ha den rosa 🙂
Hon lär ju vilja ha den rosa 🙂