Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 19:41Så bra.
Så bra.
Quote from Ulrika Ekelund on 24 January 2012, 19:51"lilla älsklingen"
Ska den sorteras under avd. utdöda fraser eller avd. politiskt inkorrekta fraser? 😉
"lilla älsklingen"
Ska den sorteras under avd. utdöda fraser eller avd. politiskt inkorrekta fraser? 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 19:53Folk säger konstigare saker än så 😉
Folk säger konstigare saker än så 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 20:00Vad sa han?
Vad sa han?
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 20:02"I artikeln framgår det att det är betydligt lättare att dricka så mycket kolisar än att äta det, därav rekommendationen sportdryck".
Men det går säkert lika bra att äta kokt potatis för att få sig 500g kolhydrater.
"I artikeln framgår det att det är betydligt lättare att dricka så mycket kolisar än att äta det, därav rekommendationen sportdryck".
Men det går säkert lika bra att äta kokt potatis för att få sig 500g kolhydrater.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 20:07Inget viktigt.
Inget viktigt.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 20:09snabbfingrad är jag också.
snabbfingrad är jag också.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 20:0916g KH per 100g potatis.
Det blir i runda släng 3kg potatis om man ska få i sig 480g kolhydrater från potatis.
Edit: Jag räknar dålig även utan långpass.
16g KH per 100g potatis.
Det blir i runda släng 3kg potatis om man ska få i sig 480g kolhydrater från potatis.
Edit: Jag räknar dålig även utan långpass.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 20:41Med en normal kost så ligger man väl redan på x g kolhydrater så men behöver ju bara spetsa med det som saknas och där kommer godispåsarna in. Det är ju faktiskt så jag brukar ladda inför långlopp insåg jag plötsligt. Rödbetsjuice och godis.
Med en normal kost så ligger man väl redan på x g kolhydrater så men behöver ju bara spetsa med det som saknas och där kommer godispåsarna in. Det är ju faktiskt så jag brukar ladda inför långlopp insåg jag plötsligt. Rödbetsjuice och godis.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 20:57Anna, men man slipper massa E-nummer! (t+) (H)
Anna, men man slipper massa E-nummer! (t+) (H)