Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu kan man äntligen lagra antal repetitioner i sina träningposter. Precis som att kunna lagra antal sekunder så har även denna funktion efterfrågats av många.

Ett exempel på användningsområde är att lagra antal steg, vilket ju är intressant för alla som

Precis det som efterfrågats i en tråd nyligen. Perfekt. (L)

(L) Åh så glad jag blir! Tack så jättemycket!

PERFEKT!!!!! Nu har jag någonstans att skriva in alla mina steg (t+)

Härligt 🙂 Glad överaskning 😉
Roligt att se att Olle smyger omkring och håller koll på oss (t+)

EDIT: Kollade och fipplade lite, hade varit nice om repsen blir med i när man kollar på sin träning i listan. För om jag skriver in det med beskrivningen ste

Hoppas att Olle nu är klar med alla säljande nödvändigheter och i stället ägna sig åt att uppfylla alla våra önskemål, precis som han brukar göra!

Nu vet jag ju inte om jag ska lagra situpsen eller armhävningarna...

Jag är hopplös.. blir aldrig nöjd. Me

Ang att se stegen i listan så är det precis som kcal och sånt också.. Man kan ju inte ha med allt i listan för då hade den varit för stor, men du kan se det i diagrammet!

Personliga mål-sidan behöver uppdateras till att matcha inmatningen av antal/repetitioner. Så att vi kan skriva att målet är 100 situps / dag, för då stämmer mätaren med prestationen.

Peace (hv)

Apropå det (ursäkta trådkapningen 😉 ) så borde man även kunna ta in intensitet i målen. Jag skulle vilja ha ett mål som innebär t ex att jag ska simma 300 min i veckan, med minsta intensitet 15. Då skulle den helt enkelt bortse från all registrerad simni

Jag håller med om att kunna koppla mål till intensitet.
och att kunna koppla mål till antalet reps.

Det finns mycket som kan utveckla målen här på funbeat. Det finns en tråd som heter "mera mål" som handlar om just det.

Jag hoppas att Olle snart kommer