Quote from mårten jansson on 18 February 2007, 16:27Aha... det får olle svara på antar jag isf. Men får man inte lov att ha en sida med alla annonser samlade, istället för bara företagen uppradade som det var innan? Jag menar, på något sätt brukar sådant gå att gå runt 😉 Det är lite tråkigt att man inte k
Aha... det får olle svara på antar jag isf. Men får man inte lov att ha en sida med alla annonser samlade, istället för bara företagen uppradade som det var innan? Jag menar, på något sätt brukar sådant gå att gå runt 😉 Det är lite tråkigt att man inte k
Quote from Funbeat user on 18 February 2007, 17:13Det här låter väl antagligen lite konsumentfientligt, men jag ser inte någon anledning att handla bara för att stödja FunBeat. Det vore mycket bättre att kunna ge pengarna direkt. Jag menar, då kommer ju 100% av de pengar jag lägger ut till FunBeat...
Se
Det här låter väl antagligen lite konsumentfientligt, men jag ser inte någon anledning att handla bara för att stödja FunBeat. Det vore mycket bättre att kunna ge pengarna direkt. Jag menar, då kommer ju 100% av de pengar jag lägger ut till FunBeat...
Se
Quote from Fredrik Närenfors on 18 February 2007, 17:34Nja. Nu trodde jag ju inte att någon var så dum så han handlade för handlandets skull, utan för att det var något han ändå ville ha.
Nja. Nu trodde jag ju inte att någon var så dum så han handlade för handlandets skull, utan för att det var något han ändå ville ha.
Quote from Funbeat user on 18 February 2007, 17:36Visst Per, men du vet, jag är 1) gammalmodig och handlar sällan på nätet, vill gärna se personen i ögonen när jag handlar så att jag kan gå tillbaka med produkten när den inte gör som jag vill, samt 2) jag handlar inte prylar så ofta (tror jag 😉 ).
Därm
Visst Per, men du vet, jag är 1) gammalmodig och handlar sällan på nätet, vill gärna se personen i ögonen när jag handlar så att jag kan gå tillbaka med produkten när den inte gör som jag vill, samt 2) jag handlar inte prylar så ofta (tror jag 😉 ).
Därm
Quote from Funbeat user on 18 February 2007, 22:54Oj jag virrade bort mig. 🙂 Fick för mig att det var det... Så det kan bli. Dags att nanna sig lite kanske 😛
Oj jag virrade bort mig. 🙂 Fick för mig att det var det... Så det kan bli. Dags att nanna sig lite kanske 😛
Quote from Markus Gustafsson on 5 March 2007, 10:12Vore det inte mer logiskt att ange sträckan för varje repetition isf som nu att man anger total sträckan.
Ex om man skall regga 6 st 1 km intervaller.
Borde man inte ange sträckan till 1 km och 6 repetitioner
isf sträckan 6 km och 6 repetitioner.Total
Vore det inte mer logiskt att ange sträckan för varje repetition isf som nu att man anger total sträckan.
Ex om man skall regga 6 st 1 km intervaller.
Borde man inte ange sträckan till 1 km och 6 repetitioner
isf sträckan 6 km och 6 repetitioner.
Total
Quote from Camilla Höög on 5 March 2007, 10:41Funktionen kom till framförallt för folk som skulle mata in antalet repetitioner i gymmet eller antalet steg från stegräknare.
I de flesta fall skulle det bli jättkonstigt om man matade in sträckan för varje repetition och multiplicerade med antalet.
T.e
Funktionen kom till framförallt för folk som skulle mata in antalet repetitioner i gymmet eller antalet steg från stegräknare.
I de flesta fall skulle det bli jättkonstigt om man matade in sträckan för varje repetition och multiplicerade med antalet.
T.e
Quote from Funbeat user on 12 March 2007, 22:01Jag tänkte utmana sönerna på armhävningar och lägga till lite mål etc. Det verkar inte funka, allt bygger på minuter?
Det vore väl en bra förändring, att även tillåta mål och topplistor baserat på repetioner snarare än minuter. Det är klart, vi kan ju lo
Jag tänkte utmana sönerna på armhävningar och lägga till lite mål etc. Det verkar inte funka, allt bygger på minuter?
Det vore väl en bra förändring, att även tillåta mål och topplistor baserat på repetioner snarare än minuter. Det är klart, vi kan ju lo
Quote from Funbeat user on 13 March 2007, 08:22Hehe, det var ett hot som heter duga 🙂 Hot lönar sig dock inte, men eftersom jag tänkt fixa funktionen redan innan så kommer den att komma ändå 🙂
Hehe, det var ett hot som heter duga 🙂 Hot lönar sig dock inte, men eftersom jag tänkt fixa funktionen redan innan så kommer den att komma ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2007, 08:49Kul, jag lägger mig i hårdträning direkt 😉
Kul, jag lägger mig i hårdträning direkt 😉