Quote from Funbeat user on 17 February 2007, 23:03jaa...det blir juh lättare att följa ett mål iallafall än att ha ett papper som man ska följa... 🙂
jaa...det blir juh lättare att följa ett mål iallafall än att ha ett papper som man ska följa... 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 17 February 2007, 23:55Aha, att man kan filtrera på aktivitet där uppe har jag inte tänkt på. Det är ju verkligen kanon för dem som är beroende av antal reps. För min del är bara armhävningarna en fix ide. Som att jag psykiskt kan ersätta allt jag inte får göra för sljukgymnast
Aha, att man kan filtrera på aktivitet där uppe har jag inte tänkt på. Det är ju verkligen kanon för dem som är beroende av antal reps. För min del är bara armhävningarna en fix ide. Som att jag psykiskt kan ersätta allt jag inte får göra för sljukgymnast
Quote from Fredrik Närenfors on 18 February 2007, 00:07Handla från de länkar som gör reklam här. Då får Olle kulor.
Handla från de länkar som gör reklam här. Då får Olle kulor.
Quote from Lotta Lindström on 18 February 2007, 08:00Men var har fliken med företagen som gör reklam här tagit vägen? Det var ju lite praktiskt att ha allt samlat på ett ställe.
Men var har fliken med företagen som gör reklam här tagit vägen? Det var ju lite praktiskt att ha allt samlat på ett ställe.
Quote from Funbeat user on 18 February 2007, 09:35Jo vill jag t ex in på adlibris (om nu de har länk här fortfarande) så är det lite knöligt att vänta på att de ska poppa upp ... eller har jag missat ngt fiffigt?
Jo vill jag t ex in på adlibris (om nu de har länk här fortfarande) så är det lite knöligt att vänta på att de ska poppa upp ... eller har jag missat ngt fiffigt?
Quote from Bjarne Lewin on 18 February 2007, 09:43Jag förstår inte heller varför den har försvunnigt!
Jag förstår inte heller varför den har försvunnigt!
Quote from Funbeat user on 18 February 2007, 13:29Den är ju där uppe? Eller är det bara jag som ser den, efter Träningsrundor?
Den är ju där uppe? Eller är det bara jag som ser den, efter Träningsrundor?
Quote from Funbeat user on 18 February 2007, 13:39näe jag ser Företag också...
näe jag ser Företag också...
Quote from mårten jansson on 18 February 2007, 14:05Ja, men företag är funbeat för företag, inte företagen som annonserar på sidan.
Ja, men företag är funbeat för företag, inte företagen som annonserar på sidan.
Quote from Camilla Höög on 18 February 2007, 15:50Det är möjligt att det stred mot avtalet hos tradedoubler, dvs. att det inte är tillåtet att uppmana folk att köpa saker genom annonserna.
Det är möjligt att det stred mot avtalet hos tradedoubler, dvs. att det inte är tillåtet att uppmana folk att köpa saker genom annonserna.