Quote from mårten jansson on 17 February 2007, 10:40Jo, jag längtar också efter att målen ska utvecklas på alla håll och kanter! Det finns massvis med saker vi vill ha.. 😉
Jo, jag längtar också efter att målen ska utvecklas på alla håll och kanter! Det finns massvis med saker vi vill ha.. 😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2007, 10:49Mycket vill ha mer ... 🙂
Mycket vill ha mer ... 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 17 February 2007, 11:05Om du reggar situps för sig och armhävningar för sig så kan du ju ange antal reps för var och en.
Om du reggar situps för sig och armhävningar för sig så kan du ju ange antal reps för var och en.
Quote from Bjarne Lewin on 17 February 2007, 11:14Jo visst kan jag regga dem var för sig men i diagrammet räknas de i alla fall ihopa.. eller
Jo visst kan jag regga dem var för sig men i diagrammet räknas de i alla fall ihopa.. eller
Quote from Fredrik Närenfors on 17 February 2007, 11:31I diagrammet kan du välja vilken träningstyp du vill visa. Default är alla. Men du kan öppna dropdownlistan och välja i ditt fall armhävningar eller situps. Finns det som träning att regga så finns det också som val i listan.
I diagrammet kan du välja vilken träningstyp du vill visa. Default är alla. Men du kan öppna dropdownlistan och välja i ditt fall armhävningar eller situps. Finns det som träning att regga så finns det också som val i listan.
Quote from Funbeat user on 17 February 2007, 16:06Sajten blir onekligen bara bättre och bättre.......allt blir skräddasytt efter våra behov.......jag kan inte låta bli att undra om/när det ska börjas ta betalt för att vara medlem BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/03-07.gif
Sajten blir onekligen bara bättre och bättre.......allt blir skräddasytt efter våra behov.......jag kan inte låta bli att undra om/när det ska börjas ta betalt för att vara medlem BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/03-07.gif
Quote from Lotta Lindström on 17 February 2007, 21:03Inte alls hoppas jag. Det var ju därför reklamen kom till.
Inte alls hoppas jag. Det var ju därför reklamen kom till.
Quote from Funbeat user on 17 February 2007, 21:38Möjligheten att donera kanske. 🙂 Kan ju alltid vara något.
Möjligheten att donera kanske. 🙂 Kan ju alltid vara något.
Quote from Lena Bjerlöw on 17 February 2007, 21:44Mmm ja kan lätt donera! Min träning skulle inte va densamma utan Funbeat! Jag är fast!
Heja Olle som fixar o donar! (t+) (L)
Mmm ja kan lätt donera! Min träning skulle inte va densamma utan Funbeat! Jag är fast!
Heja Olle som fixar o donar! (t+) (L)
Quote from Christer Heinbäck on 17 February 2007, 22:55Samma här!
Heja Olle! (t+) (L)
Samma här!
Heja Olle! (t+) (L)