Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelLandsvägshjul... Fulcrum racing 5 …
You need to log in to create posts and topics.

Hej Olof.

"Dessutom har jag hört att det är svårt att få tag på ekrar om en skulle gå sönder."

Av den anledningen så har man tre extra ekrar hemma om olyckan skulle vara framme. Då byter man de trasiga och beställer hem nya samtidigt. Sen har man naturl

Jag kör på Aksium-hjul. Kan inte uttala mig om hur länge de håller, eftersom de inte gått sönder än... 😉

Aksium ger mycket för pengarna. En normal motionär duger de utmärkt för.

Däremot är lagren väldigt lågt motstånd i. Sätter man lite lagom fart på h

Har själv både fulcrum och mavichjul, är nöjd med båda!

Fulcrum Racing 3 är ett prisvärt hjul tycker jag, ligger i klass med ksyrium Elit, men aningen billigare, och ca 180 gr lättare om jag inte minns fel.

Ska tillägga att snabbfästena som följer med

Nu pratar jag om kvaliten på lagren-livslängd och inte ifall de är justerade.
Då är det bättre att köra med keramiska lager om det ska rulla.

Man går inte och köper hjul i den prisklassen om man redan har ett par att träna på.
Det handlar om att ha ett p

Ja, skulle jag köpa ett par finhjul så skulle det bli ett par: Mavic, Ksyrium SL -08 tror jag. Eller kanske: Fulcrum, Racing Zero hjulset, röd. Dom är ju så fina röda ;). Undrar om det passar bra mot min vita cykel...

Är Danmarks flagga, ful eller, vad försöker du säga???? *s*

Hohoho, det tänkte jag inte på. Neh, den är inte ful, men inte lika fin som Sveriges heller 😉

Den finaste flaggan är röd med gult kors! Så är det bara!

Henrik: Racing Zero röda är inte snygga om du frågar mig. Ekrarna är för breda!

De här är snygga! De passar faktiskt riktigt bra på min cykel också!

http://cyclepath.com/itemdetails.cfm?id=5537

ksyrium SL de är snygga hjul de!

Såg inte så tokiga ut, men som ny cyklist är jag inte direkt van vid tub, det ska väl limmas och ha sig? Såg att samma hjul fanns för kanttråd med, det vore kanske lite mer något för mig 😉