Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 12:03Det finns dubbelhäftande tejp, Tufo Extreme!
Det finns dubbelhäftande tejp, Tufo Extreme!
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 12:09Såpass, och det fungerar lika som limm eller?
Isådanafall borde ju till och med en klåpare som jag kunna använda sig av tubdäck ;). Hur är det om man får punka, går det att återanvända tejpen eller ska man ha med sig extra tejp isådanafall?
Såpass, och det fungerar lika som limm eller?
Isådanafall borde ju till och med en klåpare som jag kunna använda sig av tubdäck ;). Hur är det om man får punka, går det att återanvända tejpen eller ska man ha med sig extra tejp isådanafall?
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 12:12Vid punka får man återanvända eller ha en tejpremsa i fickan.
Du är ändå rökt på den tävlingen!Jag har en bild numera i presentation.
Vid punka får man återanvända eller ha en tejpremsa i fickan.
Du är ändå rökt på den tävlingen!
Jag har en bild numera i presentation.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 16:40Jag tycker du ska ställa frågan till dig själv vad du verkligen behöver.
Om du har en vettig cykelhandlare i närheten som fortfarande bygger hjul, skulle jag rekommendera det i ditt fall. Kombinationen Mavic Open Pro och Shimano Ultegra (eller Campagnolo
Jag tycker du ska ställa frågan till dig själv vad du verkligen behöver.
Om du har en vettig cykelhandlare i närheten som fortfarande bygger hjul, skulle jag rekommendera det i ditt fall. Kombinationen Mavic Open Pro och Shimano Ultegra (eller Campagnolo
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:21Jag kör med Chorus på mina vinterhjul, hittade inget sämre i källaren.
Jag kör med Chorus på mina vinterhjul, hittade inget sämre i källaren.