Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 11:25tycker du ska gå på vad du själv tycker istället för vad handlaren säger.
dessutom tror jag inte på att det skulle vara svårt för någon över 40 att lära sig att man sitter fast med fötterna i pedalerna?.
köp ett par kombinerade spd / vanliga pedaler typ
tycker du ska gå på vad du själv tycker istället för vad handlaren säger.
dessutom tror jag inte på att det skulle vara svårt för någon över 40 att lära sig att man sitter fast med fötterna i pedalerna?.
köp ett par kombinerade spd / vanliga pedaler typ
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 11:27"köp ett par kombinerade spd / vanliga pedaler typ shimano m324 🙂 "
Jo jag var inne på ngt sånt, och det säljaren också inne på för framtiden, livet bortom Lidingöloppet eller vad det kan bli.
"köp ett par kombinerade spd / vanliga pedaler typ shimano m324 🙂 "
Jo jag var inne på ngt sånt, och det säljaren också inne på för framtiden, livet bortom Lidingöloppet eller vad det kan bli.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 15:29Gamla hundar kan visst lära sig. Fast då måste de öva. Precis som alla andra.
Övar man så lär man sig. Övar man inte så gör det förr eller senare ont i självkänslan, kroppen eller plånboken.
Edit: Bry dig inte om handlaren, han har fel. Du kan utan vida
Gamla hundar kan visst lära sig. Fast då måste de öva. Precis som alla andra.
Övar man så lär man sig. Övar man inte så gör det förr eller senare ont i självkänslan, kroppen eller plånboken.
Edit: Bry dig inte om handlaren, han har fel. Du kan utan vida
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 16:41Tur jag köpte mina när jag var 38 då... var det larvigaste jag hört. Finns bra instruktioner kring rundtramp, mycket folk att fråga och många månader om året då man kan sitta i huset på en Trainer och träna på det. Då har man inge yttre faktorer att ta hä
Tur jag köpte mina när jag var 38 då... var det larvigaste jag hört. Finns bra instruktioner kring rundtramp, mycket folk att fråga och många månader om året då man kan sitta i huset på en Trainer och träna på det. Då har man inge yttre faktorer att ta hä
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 16:43Finns det nån guide för "inställningar så knän o fotleder inte tar stryk när du låser fast dig"?
Jag har fortfarande ont i ett yttre ledband efter VR 30/5 🙁
Finns det nån guide för "inställningar så knän o fotleder inte tar stryk när du låser fast dig"?
Jag har fortfarande ont i ett yttre ledband efter VR 30/5 🙁
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 16:45Det finns en grovinställning och sedan lär man sig vad som fungerar.
Det finns en grovinställning och sedan lär man sig vad som fungerar.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 16:46Stort tack för ditt generösa svar
Stort tack för ditt generösa svar
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 16:53Allt är kompromisser mellan trampteknik, kadens, skor, float, körstil, spurt-klättringförmåga, fysiologi och biomekanik.
Allt är kompromisser mellan trampteknik, kadens, skor, float, körstil, spurt-klättringförmåga, fysiologi och biomekanik.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 17:27"Finns det nån guide för "inställningar så knän o fotleder inte tar stryk när du låser fast dig"?"
Det är väl bara att köra med klossar som ger ett visst spel för foten?.
"Finns det nån guide för "inställningar så knän o fotleder inte tar stryk när du låser fast dig"?"
Det är väl bara att köra med klossar som ger ett visst spel för foten?.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 20:33Vad är float för något?
Vad är float för något?