Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingö Tjejlopp?
You need to log in to create posts and topics.

Hur många ska springa på söndag nu då? och i vilken startgrupp?
Själv konstaterar jag att man helt fiffigt som blåbär hamnar allra sist på dagen, 14:30, så det lär vara en trött familj som tar sig hem sedan ... Borde ju sprungit lopp tidigare, innan jag b

Jag ska försöka mig på iaf. springer i grupp 2 med start 13.40.
Hoppas oxå på att hålla mig frisk. Bär gasmask på jobbet och sätter på fläkten så att kunderna får tillbaka sina baciller 🙂

:)))
Själv dricker jag te på järnek eller vad det är, besk som 17 iaf 🙂

Skulle ha gjort det, men så blev jag gravid och har mått lite små illa och varit jätte trött. Därför har jag bestämt mig för att ställa in det hela.

Vill dessutom inte gå för då känns det inte som det är någon vits med det.

Lycka till ni som ska spring

Har ni fått något typ startbevis eller så? Jag har ingenting..

Jag ska springa på lördagen och fick mitt startbevis i måndags. En tidning är det med all information och så har man sitt startnummer på baksidan av tidningen. Man ska ha tidningens baksida som startbevis med sig till nummerlapps-utdelningen.

Lycka till

Jag skall också vara med, startnr 43000-någonting. Alltså startgrupp 4. Hoppas att jag kan ta mig runt på 50 min men har respekt för Abborrbacken. Kommer nog ta det lugnt tills den är passerad och hoppas det finns energi kvar till de sista km.
Det är läng

Grattis till dig Sara! Inget går upp emot att vara gravid, bara man slipper illamåendet förståss. Själv kör jag klassikern som substitiut till en tredje graviditet 🙂 som gubben inte vill vara med på att göra ;).
Idag blir sista långpasset inför loppet s

Tack Viktoria!
På något vis är det lite lustigt att jag plannerat en massa saker just denna höst och inte ens tecknat någon försäkring för att avboka loppet.

Självklart är det roligt 🙂 Hoppas bara att illamåendet går över helt snart .

Sara! Har du kollat om du kan få sälja ditt startbevis? Lusläs det, det kanske går. Sälj det härigenom eller på plats om du ska åka o titta på loppet.