Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingö Tjejlopp?
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Sara!
Jag fick mitt startbevis i måndags, som sagt baksidan av tidningen; Har man inte fått det idag så ring eller mejla eller skrik på dem!
Enligt hemsidan ska alla fått det senast i måndags.
Mitt mål är väl under 60 igen, men just nu är det ju s

Tack för tipset 🙂
Ska ta reda på vad som gäller.

Nej nu känns det kört, satte igång att kräkas i onsdags kväll, var däckad hela torsdagen, Lillan får fortfarande feberslängar, det blir ingen 08-tur i helgen 🙁
Känner mig som ett streck när jag kollar i spegeln.

Urk! Stackars dig LingLing. Påminner mig om hur det var i våras när jag skulle köra vårruset. Magsjukan slog till o hela familjen låg i kväljningar. Natten innan började jag må illa, så det såg ju inte ljust ut 🙁

Fast nu tycker jag ju mycket mer synd om

Stackars dig Lingling, vad tråkigt 🙁

Själv har jag någon infektion i kroppen med öronvärk men jag ska igenom ändå på söndag!

Däremot har jag inget startbevis ännu och har ingen lust att stå i kö för ett när jag anmälde mig redan 29/6 🙁

Hallå tjejer!
Hur gick loppet.
Själv sprang jag på en timme och hade lagt upp loppet fel, sparade för mycket till backarna och sprang första på min. Där hade jag kunnat sparat in 5 min men men...nästa år då är målet under 50 min.
Jättehärlig tävling,

Grattis alla som fullföljt, och alla som kommit till start och försökt fullfölja med!
Jo man blir lite lysten, jag är ute efter att göra en bättre Tjejmil nästa år också ...

Grattis Malla!

Jag är nöjd med mina 70 minuter och ett värkande knä!

Grattis Stina!
Halvvägs till Diplomet nu!

Ja GRATTIS! (inte aaaallllsss avis) .... 😉