Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

hahaha ja det har jag ju råkat ut för mer än en gång, att jag varit så fokuserad på att ta mig till nästa vätskestation att jag inte har en aning om vad jag skulle ha där att göra när jag väl kom dit 😀 😀 😀
Det är då man behöver en rutinerad funktionär

Ditt sista stycke är en riktigt Bra sammanfattning (t+)

Blev ju en intressant tråd det här. Jag sprang de 3 första LU sedan fick det ju vara nog. Nu för tiden akta jag mig medvetet för att springa samma lopp i rad för att inte hamna i det där lojalitets problemet. 12 eller 13 LL i rad. Krävdes en startplats ti

Jag kan dessutom uppleva att jag, om jag hamnar i lojalitetsfällan, börjar känna press att förbättra mig. Jag kan ju loppet, eller hur? Då borde jag ju kunna göra det bättre och bättre för varje gång? Inte så det fungerar, det vet jag, men en del av mig t

Nedan är en sista summarisk uppdatering av deltagarantalet efter årets lopp.Trots en liten ökning i år så är de tre senaste årens deltagarantal loppets klart lägst.

Som jag antytt tidigare ger jag nu upp med loppet. Det var mitt sista Lidingö Ultra (änt

Efter tio genomförda lopp kan man väl säga att du vet vad du pratar om 😀

Efter andra lopp brukar man ju vilja hänga kvar, enda undantaget var efter Stockholm Ultra 100k när jag var så hungrig direkt efter loppet att jag krävde att bli körd till en korvk

Kunde inte låta bli ett inlägg även i år. Årets uppdatering:

2008: 207 män kom i mål på 50k
2009: 231 män kom i mål på 50k
2010: 223 män kom i mål på 50k
2011: 245 män kom i mål på 50k
2012: 290 män kom i mål på 50k
2013: 257 män kom i mål på 50k
2014: 2

Tusen tack Jan för den uppdateringen. Nu när jag inte längre bor mitt i smeten blir det ännu viktigare att överväga vart jag ska sikta, innan låg loppen bara ett SL-kort bort, nu bor jag i Småland, så ska jag vara med på något av dem blir det en större ap