Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet bara varför jag inte anmälde mig i år, trots att jag varit återfallslöpare på Lidingö Ultra förr om åren:

Jag litar inte på arrangören.

Det hänger ihop med när jag fick problem förra året och måste bryta, fick vänta, ha ont och frysa vid 10km i

jag sprang dom 3 första LU, sedan tyckte jag det blev för dyrt, speciellt de enormt stigande avgiften destå närmare startdatumet kom. Sådant tycker jag är omotiverat och gör att jag ser negativt på arrangemangen.
Sedan finns det så mycket fler lopp som kr

Nedan är en summarisk uppdatering av deltagarantalet efter årets lopp. För första gången sedan 2012 ökar deltagarantalet. Det är positivt. Men årets deltagarantal är fortfarande det näst sämsta av de 9 åren loppet hållits. Egentligen borde loppet kunna ha

Jag är inte lite imponerad av att du inte gett upp redan.

Hade det inte varit för det fina vädret under TV-sändningen av Vasaloppet 1994 och min dumma nyfikenhet hade jag inte anmält mig till Öppet Spår året efter. Totalt otränad som jag var bestämde jag mig för att LL30 troligen var ett nödvändigt mellansteg fö

Du tror inte att ett sabbatsår, alltså bara ge loppet en paus och inte ge upp det, skulle kunna göra att du återvänder med fräscha ögon och kanske återupptäcker loppet lite, istället för att gå från besvikelse till besvikelse? Eller riskerar du att tappa

Detta är det klassiska för något man är fäst vid. Man ger det chans efter chans och ger upp långt senare än man borde. När väl brytningen kommer så är det inte lätt att komma tillbaks eftersom brytningen var ett så tungt beslut att ta. Och speciellt om de

Fast jag kan ju tycka att man har rätt att vara lite kräsen, faktiskt, när det gäller ultror 🙂
Fast det kanske beror på att jag springer ultra och är partisk 🙂

Det är lite sorgligt bara, för det var ett bra lopp i början, även om misstagen och tabbar

Åh det var underbart för en långsam löpare som jag, jag fick nästan en chock när jag kom till Lidingövallen och det var massor av folk där. Det gjorde ju målgången, som i min värld redan var episk till guldkantad - det var ju min första ultra 😀 😀 😀
Ja

Ja. Man blir nästan tårögd vid sådana lopp av den gemenskapen som finns. Arrangören och deltagarna spelar på samma spelplan, och arrangören och funktionärerna deltar också i eftersnacket.

Jag har hittat många sådana lopp i England. Men så har de också so