Quote from Elias Engqvist on 2 July 2010, 12:15Enl. Henriks uppgifter ovan betyder det att du måste hålla
9:20-tempo 15km
nästföljande 5km, 10:00-tempo
och de nästföljande 4km, 12:30-tempo
sen har du 6km kvar - tydligen kan du ta det lugnt då...
Enl. Henriks uppgifter ovan betyder det att du måste hålla
9:20-tempo 15km
nästföljande 5km, 10:00-tempo
och de nästföljande 4km, 12:30-tempo
sen har du 6km kvar - tydligen kan du ta det lugnt då...
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:22När stänger de målet då?
När stänger de målet då?
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:56När funktionärerna vill ha middag?
Bra att du frågade Susse, undrat över samma sak. Sitter i valet och kvalet, köra på 15 km eller 30 i år ... 30 är lite tungt, men om man ser det som testkörning som får gå (nästan) hur långsamt som helst ...
När funktionärerna vill ha middag?
Bra att du frågade Susse, undrat över samma sak. Sitter i valet och kvalet, köra på 15 km eller 30 i år ... 30 är lite tungt, men om man ser det som testkörning som får gå (nästan) hur långsamt som helst ...
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2010, 13:59Funktionärerna kan väl ta en gel? 🙂
Funktionärerna kan väl ta en gel? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 15:57Gel? När jag var ung så var vi funktionärer hela dagen utan mat, bara lite vatten när vi hittade. Och fort gick det också! Mat när man var funktionär behövdes inte då, men så var vi bättre också.
Gel? När jag var ung så var vi funktionärer hela dagen utan mat, bara lite vatten när vi hittade. Och fort gick det också! Mat när man var funktionär behövdes inte då, men så var vi bättre också.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 17:37Jag skulle inte skämmas över en powerwalk på 5 timmar.
(H)
Jag skulle inte skämmas över en powerwalk på 5 timmar.
(H)
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 19:25Fy! Ni försöker bara få mig att anmäla mig till LL. Sluta upp med det! 😉
Fy! Ni försöker bara få mig att anmäla mig till LL. Sluta upp med det! 😉
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2010, 19:34Va? Vem är du?
😉
Va? Vem är du?
😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 19:58Du klarar det bättre än jag! 😀
Du klarar det bättre än jag! 😀
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:21Frågan är också om jag ska anmäla maken ... inte alls, eller till 15, som förra året, eller vara elak och ta 30 km om jag gör det själv ... 😉
Frågan är också om jag ska anmäla maken ... inte alls, eller till 15, som förra året, eller vara elak och ta 30 km om jag gör det själv ... 😉