Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 01:13Ni hade iaf TUR att jag var på jobbet när jag läste den här tråden, för där har jag inte tillgång till min internetbank....
Sätta galenskaper i mitt huvud på det där viset?!? *fyar lite igen*
Ni hade iaf TUR att jag var på jobbet när jag läste den här tråden, för där har jag inte tillgång till min internetbank....
Sätta galenskaper i mitt huvud på det där viset?!? *fyar lite igen*
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 09:47Kom igen Jessie, kom igen! 😉
Kom igen Jessie, kom igen! 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 09:53Haha, ja Jessie, jag grunnar på om det är genomförbart men visst skulle det vara coolt att klara av en svensk klassisker! Kom igen nu! Låt oss utmana varandra så det blir av!
Haha, ja Jessie, jag grunnar på om det är genomförbart men visst skulle det vara coolt att klara av en svensk klassisker! Kom igen nu! Låt oss utmana varandra så det blir av!
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 10:01Kom igen tjejer - Lidingöloppet är kul - bra stämning, jag var med förra året ( som del av Klassikern) & funderar på att vara med igen för att förbättra tiden.
Susanne - Svensk Klassikern - det är coolt, man känner sig stolt när man har tagit det 🙂 Kom i
Kom igen tjejer - Lidingöloppet är kul - bra stämning, jag var med förra året ( som del av Klassikern) & funderar på att vara med igen för att förbättra tiden.
Susanne - Svensk Klassikern - det är coolt, man känner sig stolt när man har tagit det 🙂 Kom i
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 11:38Den Svenska Klassikern står inte på programmet detta år. Jag har sedan ett tag planerat att göra den till en väsentlig del av min annalkande 40-årskris. Sådeså. (H)
Däremot kanske man måste ha NÅT som tvingar en ut i löpspåret även efter att min tjejklas
Den Svenska Klassikern står inte på programmet detta år. Jag har sedan ett tag planerat att göra den till en väsentlig del av min annalkande 40-årskris. Sådeså. (H)
Däremot kanske man måste ha NÅT som tvingar en ut i löpspåret även efter att min tjejklas
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 15:36Efter att ha avverkat 15 km förra året stod vi och funderade på graden av galanskap/idioti i att springa 15 eller 30 km. 30 km var över gränsen kom vi fram till. Då.
Efter att ha avverkat 15 km förra året stod vi och funderade på graden av galanskap/idioti i att springa 15 eller 30 km. 30 km var över gränsen kom vi fram till. Då.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 16:19Jag drar mig för simmet. Måste man ha en sån där konstig säl-dräkt då?
Jag drar mig för simmet. Måste man ha en sån där konstig säl-dräkt då?
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 16:19Dubbelpost.
Dubbelpost.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 18:47Den underlättar. Fast den är ett spektakel att få på 😀
Den underlättar. Fast den är ett spektakel att få på 😀
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 19:46..inte om man köper en shorty. Den tog inte alls lång tid att få på. Hmm... borde det oroa mig förresten?
..inte om man köper en shorty. Den tog inte alls lång tid att få på. Hmm... borde det oroa mig förresten?