Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 12:34Väntar på dagens post med spänning ...
Väntar på dagens post med spänning ...
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 09:06Och gårdagens post innehöll tre startbevis - Inget av dem mitt dock.
😀
Och gårdagens post innehöll tre startbevis - Inget av dem mitt dock.
😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 09:17Nej jag har inte fått något heller men det kommer säkert vad det lider. Har som sagt en eftersändning av posten som nog gör att det släpar lite. Dessutom är det ju inte så jättemycket spännande att vänta på, har haft förmånen att kunna lusläsa information
Nej jag har inte fått något heller men det kommer säkert vad det lider. Har som sagt en eftersändning av posten som nog gör att det släpar lite. Dessutom är det ju inte så jättemycket spännande att vänta på, har haft förmånen att kunna lusläsa information
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 13:43Nej spännande innehåll väntar jag mig inte, men gissar att jag får mitt bland de sista, eller om de tappat bort mig igen ...
Nej spännande innehåll väntar jag mig inte, men gissar att jag får mitt bland de sista, eller om de tappat bort mig igen ...
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 17:34Idag fick jag det. I kuvert! Säkert specialinslaget 🙂
Idag fick jag det. I kuvert! Säkert specialinslaget 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 21:02Fortfarande inget till mig här. Nu börjar jag snart bli otålig. 😉
Fortfarande inget till mig här. Nu börjar jag snart bli otålig. 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 08:39Måndag!
Måndag!
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:04Hade inte kommit något startbevis med posten igår heller så nu skickade jag glatt iväg min legitimation och det där mailade startbeviset med Fredrik till Lidingövallen så får vi väl se om han får med sig någon nummerlapp hem till mig. Funkar det inte är d
Hade inte kommit något startbevis med posten igår heller så nu skickade jag glatt iväg min legitimation och det där mailade startbeviset med Fredrik till Lidingövallen så får vi väl se om han får med sig någon nummerlapp hem till mig. Funkar det inte är d
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:47Jag har inte fått något mailat startbevis. Bara det som kom med posten. Jag håller med om att organisationen med anmälningarna har en hel del att önska.
Fast allt det kommer vara glömt när man står vid starten imorgon. Nu är man riktigt taggad på att komm
Jag har inte fått något mailat startbevis. Bara det som kom med posten. Jag håller med om att organisationen med anmälningarna har en hel del att önska.
Fast allt det kommer vara glömt när man står vid starten imorgon. Nu är man riktigt taggad på att komm
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 15:10Elin, mig kallade de Johanna... 🙂
Elin, mig kallade de Johanna... 🙂