Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 14:23De ändrade sista datum för omseedning i år till att vara 25 augusti (har jag för mig att det var, orkar inte kolla upp nu). Detta grusade min plan att använda Stockholm halvmarathon som seedningslopp...vilket i nuläget ändå hade varit omöjligt på grund av
De ändrade sista datum för omseedning i år till att vara 25 augusti (har jag för mig att det var, orkar inte kolla upp nu). Detta grusade min plan att använda Stockholm halvmarathon som seedningslopp...vilket i nuläget ändå hade varit omöjligt på grund av
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 15:45Jag visste inte att LL godkände namnbyten, därför tänkte jag boka av platsen. Jag har stoppat det nu och således finns en plats i 1B för den som vill köpa. Eftersom namnbyte kan göras påverkar väl resultatet inte min seedning till nästa år, men för ordnin
Jag visste inte att LL godkände namnbyten, därför tänkte jag boka av platsen. Jag har stoppat det nu och således finns en plats i 1B för den som vill köpa. Eftersom namnbyte kan göras påverkar väl resultatet inte min seedning till nästa år, men för ordnin
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 17:58Henrik Brovell har nu tagit över min startplats, heja, heja! 🙂
Henrik Brovell har nu tagit över min startplats, heja, heja! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 14:42Jag återupplivar min egen tråd för ny fråga, vilka har fått sina startbevis?
Gärna även MK15 m fl.
Jag återupplivar min egen tråd för ny fråga, vilka har fått sina startbevis?
Gärna även MK15 m fl.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 14:44Min bussiga brevbärare kom med det idag!
Min bussiga brevbärare kom med det idag!
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 14:48Mitt låg i hallen igår när jag kom hem. Ser fram mot uppfriskande eftersnack om banlängd och gps efter loppet 😉
Mitt låg i hallen igår när jag kom hem. Ser fram mot uppfriskande eftersnack om banlängd och gps efter loppet 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 14:50Jag har inte fått det. Men jag är på jobbet nu så det kan förstås ha kommit med posten idag.
Jag har inte fått det. Men jag är på jobbet nu så det kan förstås ha kommit med posten idag.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 14:57Sambon(!) fick sitt igår, jag misstänker att mitt släpar en dag efter på grund av nygjord adressändring så det dyker nog upp idag.
Sambon(!) fick sitt igår, jag misstänker att mitt släpar en dag efter på grund av nygjord adressändring så det dyker nog upp idag.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 15:05Ja Mikael! Det blir intressant,det blir nog lika många olika resultat som det finns GPS-klockor på LL!
Ja Mikael! Det blir intressant,det blir nog lika många olika resultat som det finns GPS-klockor på LL!
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 15:18Jag fick mitt startbevis igår! Ser verkligen framemot att få springa, blir min första gång 🙂
Jag fick mitt startbevis igår! Ser verkligen framemot att få springa, blir min första gång 🙂