Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

De ändrade sista datum för omseedning i år till att vara 25 augusti (har jag för mig att det var, orkar inte kolla upp nu). Detta grusade min plan att använda Stockholm halvmarathon som seedningslopp...vilket i nuläget ändå hade varit omöjligt på grund av

Jag visste inte att LL godkände namnbyten, därför tänkte jag boka av platsen. Jag har stoppat det nu och således finns en plats i 1B för den som vill köpa. Eftersom namnbyte kan göras påverkar väl resultatet inte min seedning till nästa år, men för ordnin

Henrik Brovell har nu tagit över min startplats, heja, heja! 🙂

Jag återupplivar min egen tråd för ny fråga, vilka har fått sina startbevis?
Gärna även MK15 m fl.

Min bussiga brevbärare kom med det idag!

Mitt låg i hallen igår när jag kom hem. Ser fram mot uppfriskande eftersnack om banlängd och gps efter loppet 😉

Jag har inte fått det. Men jag är på jobbet nu så det kan förstås ha kommit med posten idag.

Sambon(!) fick sitt igår, jag misstänker att mitt släpar en dag efter på grund av nygjord adressändring så det dyker nog upp idag.

Ja Mikael! Det blir intressant,det blir nog lika många olika resultat som det finns GPS-klockor på LL!

Jag fick mitt startbevis igår! Ser verkligen framemot att få springa, blir min första gång 🙂