Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 18:52Varför måste det vara svensk långdistanslöpning som är dålig? Det kanske är Eva Nyström som är grymt bra!
Varför måste det vara svensk långdistanslöpning som är dålig? Det kanske är Eva Nyström som är grymt bra!
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 19:36flindra: Visst är Eva Nyström bra men det behöver inte utesluta att svensk långdistanslöpning är dålig för tillfället. Att inte en enda kvinna springer snabbare än 4-minuterstempo är faktiskt rätt uselt internationellt sett.
flindra: Visst är Eva Nyström bra men det behöver inte utesluta att svensk långdistanslöpning är dålig för tillfället. Att inte en enda kvinna springer snabbare än 4-minuterstempo är faktiskt rätt uselt internationellt sett.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 19:50Jag håller med om att elitnivån på K30 var ganska klen, men nu är ju Lidingö Tjejmil imorgon huvudsaklig tävlingsklass på damsidan, som väl de flesta elittjejer väljer. Dessutom gick SM i Halvmarathon förra helgen, kan vara lite tufft med 21k + 30k helger
Jag håller med om att elitnivån på K30 var ganska klen, men nu är ju Lidingö Tjejmil imorgon huvudsaklig tävlingsklass på damsidan, som väl de flesta elittjejer väljer. Dessutom gick SM i Halvmarathon förra helgen, kan vara lite tufft med 21k + 30k helger
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 20:13Värt att notera är att Charlotte var 7a förra helgen och vann idag så det går iaf hyggligt att dubblera... 😉
Värt att notera är att Charlotte var 7a förra helgen och vann idag så det går iaf hyggligt att dubblera... 😉
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 20:22Eller så var det precis det det INTE gjorde i och med att de sex som slog Charlotte förra helgen valde att inte starta nu.
Eller så var det precis det det INTE gjorde i och med att de sex som slog Charlotte förra helgen valde att inte starta nu.
Quote from paceUP! on 24 September 2011, 20:54Från hemsidan:
"Det är problem med resultatsökning - Vi jobbar på att lösa det så snart som möjligt!"
Borde vara möjligt med liveresultat:(
Från hemsidan:
"Det är problem med resultatsökning - Vi jobbar på att lösa det så snart som möjligt!"
Borde vara möjligt med liveresultat:(
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 21:26Som jag ser det är det bara att kasta bort detta skräpsystem Sportstiming/Neptron som inte kan ge oss deltagare och intresserade den information vi vill ha. Tror att LL har varit dåliga på att kvalitetssäkra.
Sådana här saker skall bara fungera.
Som jag ser det är det bara att kasta bort detta skräpsystem Sportstiming/Neptron som inte kan ge oss deltagare och intresserade den information vi vill ha. Tror att LL har varit dåliga på att kvalitetssäkra.
Sådana här saker skall bara fungera.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 23:10Lidingöloppets resultatsida är ju katastrofalt dålig.
Jag var tvungen att surfa in på neptron.se som levererat tidtagningen och måste säga att deras hemsida är lika snygg som lidingöloppets resultatsida fungerar bra...Men tydligen har lidingöloppet vari
Lidingöloppets resultatsida är ju katastrofalt dålig.
Jag var tvungen att surfa in på neptron.se som levererat tidtagningen och måste säga att deras hemsida är lika snygg som lidingöloppets resultatsida fungerar bra...
Men tydligen har lidingöloppet vari
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 23:14Eller ännu värre 2012. Det är inte OK att inte få fram resultaten. Jag vill veta nu!
Eller ännu värre 2012. Det är inte OK att inte få fram resultaten. Jag vill veta nu!
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 23:46Ja, halva nöjet är ju att kolla igenom resultatlistorna, men detta är verkligen total katastrof. Medelhastighet 258 km/h, sluttid 58 sekunder, inga sökord fungerar, hälften av resultaten är borta...
Någon måste rimligen bli av med jobbet...
Stockholm Mara
Ja, halva nöjet är ju att kolla igenom resultatlistorna, men detta är verkligen total katastrof. Medelhastighet 258 km/h, sluttid 58 sekunder, inga sökord fungerar, hälften av resultaten är borta...
Någon måste rimligen bli av med jobbet...
Stockholm Mara