Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 10:45Fredrik, jag tror att den första mellantiden ligger efter 5,5km. Således blir det 4,5km till den andra mellantiden.
Fredrik, jag tror att den första mellantiden ligger efter 5,5km. Således blir det 4,5km till den andra mellantiden.
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 10:54Jo, det verkar ju stämma lite bättre, men då kunde de ju kanske ta hänsyn till det i sin uträkning kan man tycka. s=vt är ju inte raketvetenskap precis.
Jo, det verkar ju stämma lite bättre, men då kunde de ju kanske ta hänsyn till det i sin uträkning kan man tycka. s=vt är ju inte raketvetenskap precis.
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 10:58Håller med. Det borde vara ingenjörer och inte ekonomer som bestämmer hur allt skall skötas. Snacka om nonchalant, speciellt när det rör sig om världens störta terränglopp och tillika klassikerlopp!
Håller med. Det borde vara ingenjörer och inte ekonomer som bestämmer hur allt skall skötas. Snacka om nonchalant, speciellt när det rör sig om världens störta terränglopp och tillika klassikerlopp!
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 11:07Jag blev lite full i skratt när jag läste på Neptrons hemsida.
"Marknadsledande" Mmm... eller hur?
Jag blev lite full i skratt när jag läste på Neptrons hemsida.
"Marknadsledande" Mmm... eller hur?
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 12:16(t-)
(t-)
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 12:32Fanns det inte synpunkter på hur km-skyltarna (de i trä) satt?
Som jag tolkade det så var de km-flaggorna precisa. Men inte tusan låg mattorna precis vid dessa?Första km-flaggan var vid 1460 m. Första mellantiden 5460, andra skulle vara vid 10460...
Fanns det inte synpunkter på hur km-skyltarna (de i trä) satt?
Som jag tolkade det så var de km-flaggorna precisa. Men inte tusan låg mattorna precis vid dessa?
Första km-flaggan var vid 1460 m. Första mellantiden 5460, andra skulle vara vid 10460...
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 14:56När tiderna väl kom upp på Neptrons hemsida, så tyckte jag att det var lite svårt att förstå informationen och göra vettiga analyser av mellantider mm.
Distans/placering/bruttotid/nettotid var korrekt, men sedan blev det väldigt förvirrande.
"Nettotid s
När tiderna väl kom upp på Neptrons hemsida, så tyckte jag att det var lite svårt att förstå informationen och göra vettiga analyser av mellantider mm.
Distans/placering/bruttotid/nettotid var korrekt, men sedan blev det väldigt förvirrande.
"Nettotid s
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 15:00Haha! Jag reagerade likadant när jag såg grafen... Rubriken var lite fel och mitt kryss låg fel... Dessutom sprang jag i fredags om man ska tro på sidan, för jag fick datumet den 23:e... Eller sov jag i två dagar? 😉
Haha! Jag reagerade likadant när jag såg grafen... Rubriken var lite fel och mitt kryss låg fel... Dessutom sprang jag i fredags om man ska tro på sidan, för jag fick datumet den 23:e... Eller sov jag i två dagar? 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 19:00Det är en aning snurrigt när skyltar o mattor inte ligger där de borde göra. Dessutom är Garminklockans GPS inte alltid att lita på. Men 200 meter fel på 30450 meter är ju inte så tokigt ändå... Försökte knäppa av tider vid varje flagga man sprang förbi m
Det är en aning snurrigt när skyltar o mattor inte ligger där de borde göra. Dessutom är Garminklockans GPS inte alltid att lita på. Men 200 meter fel på 30450 meter är ju inte så tokigt ändå... Försökte knäppa av tider vid varje flagga man sprang förbi m
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 09:49Jag sprang 15 k i M50, och vi startade ju tillsammans med ungdomarna i M22. Tittar man på våra mellantider så listas tre, 0,3 km, 5 km och 9,7 km. Däremot för M22 löpare listas fyra, 0,75 - 5,2 - 11,2 och 14.7.
Jämför man en löpare med ung samma tid i res
Jag sprang 15 k i M50, och vi startade ju tillsammans med ungdomarna i M22. Tittar man på våra mellantider så listas tre, 0,3 km, 5 km och 9,7 km. Däremot för M22 löpare listas fyra, 0,75 - 5,2 - 11,2 och 14.7.
Jämför man en löpare med ung samma tid i res