Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 10:10Håller med om att det inte var optimalt med att få ut resultaten snabbare.
MEN.. ang. SMS tjänsten så tror jag inte det vad deras fel, mer operatörernas fel att kunna skicka ut SMS:et direkt till clienterna.
Jag hoppas arrangörerna pratar lite med operat
Håller med om att det inte var optimalt med att få ut resultaten snabbare.
MEN.. ang. SMS tjänsten så tror jag inte det vad deras fel, mer operatörernas fel att kunna skicka ut SMS:et direkt till clienterna.
Jag hoppas arrangörerna pratar lite med operat
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 10:51Hur menar du nu? Arrangören måste väl redan från början kolla upp om deras SMS-tjänst fungerar eller ej, inte "till nästa år". Räcker Telias kapacitet inte till på Lidingö skulle de aldrig erbjudit tjänsten, eller sett till att kapaciteten uppgraderades f
Hur menar du nu? Arrangören måste väl redan från början kolla upp om deras SMS-tjänst fungerar eller ej, inte "till nästa år". Räcker Telias kapacitet inte till på Lidingö skulle de aldrig erbjudit tjänsten, eller sett till att kapaciteten uppgraderades f
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 11:14Jag var ute på Lidingö både lördagen och söndagen och det var svårt att skicka vanliga SMS båda dagarna trots fin mottagning enl mobilen.
Jag var ute på Lidingö både lördagen och söndagen och det var svårt att skicka vanliga SMS båda dagarna trots fin mottagning enl mobilen.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 13:22Nån som vet om det finns det listor med t ex top 100 nånstans? Eller finns det bara sökfunktionen?
Nån som vet om det finns det listor med t ex top 100 nånstans? Eller finns det bara sökfunktionen?
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 13:29Om man inte fyller i något utan bara klickar på sök får man fram en komplett lista, uppdelad med 50st resultat per sida.
Om man inte fyller i något utan bara klickar på sök får man fram en komplett lista, uppdelad med 50st resultat per sida.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 13:35arrangörerna kan inte "kolla" om sms-tjänsten funkar i förväg, de kan bara fråga operatörerna om de kommer att utöka med fler basstationer under loppet, det är för mycket folk i förhållande till normala förhållanden, typsikt problem under stora idrottsarr
arrangörerna kan inte "kolla" om sms-tjänsten funkar i förväg, de kan bara fråga operatörerna om de kommer att utöka med fler basstationer under loppet, det är för mycket folk i förhållande till normala förhållanden, typsikt problem under stora idrottsarr
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 13:55Jaja, ordet kolla är förstås fel, det var prata med operatörerna jag menade.
Jaja, ordet kolla är förstås fel, det var prata med operatörerna jag menade.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 13:55Ah. Tack Markus 🙂
Ah. Tack Markus 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:48Det verkar som att Neptron fokuserat mer på extrafunktioner istället för att snabbt och effektivt presentera resultaten.
Om man går in på ett resultat kan man se diverse uträkningar. Man kan se "Nettotid som 21-29 år" exempelvis. Klickar man på förklarin
Det verkar som att Neptron fokuserat mer på extrafunktioner istället för att snabbt och effektivt presentera resultaten.
Om man går in på ett resultat kan man se diverse uträkningar. Man kan se "Nettotid som 21-29 år" exempelvis. Klickar man på förklarin
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:18Ja, jag såg också det där :D. Det är en salig blandning av svenska och danska (eller är det norska, det är lite för få ord i taget för att jag ska klara att se skillnaden?) på den sidan öht.
Ja, jag såg också det där :D. Det är en salig blandning av svenska och danska (eller är det norska, det är lite för få ord i taget för att jag ska klara att se skillnaden?) på den sidan öht.