Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 21:52Det känns väl sådär att gå in i en bajamaja efter att några tusen stressade löpare varit inne och försökt att träffa rätt!
Det känns väl sådär att gå in i en bajamaja efter att några tusen stressade löpare varit inne och försökt att träffa rätt!
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 21:59Åh, varför sa du SÅ Tomas? Nu kommer jag att tänka på det varje gång jag besöker en BM.
Åh, varför sa du SÅ Tomas? Nu kommer jag att tänka på det varje gång jag besöker en BM.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 23:57Av hygienskäl rekommenderas nr 2 på därför avsedd plats. Nr 1 var det passar, sprider inga baciller. Ju större mängd människor, desto viktigare.
Eller, på svenska: Skit på dass, pissa var du vill.
Av hygienskäl rekommenderas nr 2 på därför avsedd plats. Nr 1 var det passar, sprider inga baciller. Ju större mängd människor, desto viktigare.
Eller, på svenska: Skit på dass, pissa var du vill.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 07:24Magnus H: jag håller helt med när det gäller befolkade trakter. Såpå Lidingö bör nr 2 inte göras i skogen om det går att undvika.
Magnus H: jag håller helt med när det gäller befolkade trakter. Såpå Lidingö bör nr 2 inte göras i skogen om det går att undvika.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:28Jag tycker ALLTID det är för få toaletter!!! Går det inte att ordna?
Det är ju dessutom så att det inte alls är fullt av natur överallt där lopp startar. Det kan vara en stad. Det kan vara fullt av åskådare överallt. Det kan vara idel åkrar.Och jag har
Jag tycker ALLTID det är för få toaletter!!! Går det inte att ordna?
Det är ju dessutom så att det inte alls är fullt av natur överallt där lopp startar. Det kan vara en stad. Det kan vara fullt av åskådare överallt. Det kan vara idel åkrar.
Och jag har
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:30Ps! Det är det som stressar mig mest innan jag ska tävla - denna brist på toaletter och dessa enorma köer framför dem som finns....
Ps! Det är det som stressar mig mest innan jag ska tävla - denna brist på toaletter och dessa enorma köer framför dem som finns....
Quote from Elias Engqvist on 30 September 2010, 14:36Magnus: Du menade nog: Ska du skita, skit på dass - annars skit i dass.
Magnus: Du menade nog: Ska du skita, skit på dass - annars skit i dass.