Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:35I vanliga fall springer man/jag naturligtvis bra mycket snabbare på tävling än på träning. Något man måste ta hänsyn till när det gäller Lidingöloppet är dock att det är trångt och svårt att springa hela loppet i sitt eget tempo när man startar en bit bak
I vanliga fall springer man/jag naturligtvis bra mycket snabbare på tävling än på träning. Något man måste ta hänsyn till när det gäller Lidingöloppet är dock att det är trångt och svårt att springa hela loppet i sitt eget tempo när man startar en bit bak
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:40Där har du en poäng, Magnus... 🙂
Jag har lite svårt att ta i och att ta ut mig, jag vet...
På en mil har det där börjat släppa, tror att jag ska kunna komma ner mot 50 minuter med lite vilja
Men 30 km har jag ju aldrig någonsin sprungit......
Där har du en poäng, Magnus... 🙂
Jag har lite svårt att ta i och att ta ut mig, jag vet...
På en mil har det där börjat släppa, tror att jag ska kunna komma ner mot 50 minuter med lite vilja
Men 30 km har jag ju aldrig någonsin sprungit......
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:49Jag har aldrig heller sprungit 30 km. Däremot runt 24-25 ett handfull ggr. Längsta loppet tog 3:24 och där sprang jag runt 25-26 km.
Jag har aldrig heller sprungit 30 km. Däremot runt 24-25 ett handfull ggr. Längsta loppet tog 3:24 och där sprang jag runt 25-26 km.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 21:48Tack för att ni tror på mig 🙂
Jag är jättenervös och tror att jag behöver förstärka min löpsjälvkänsla med lite peppning från er, kloka löpare....
Mitt mål är att klara LL på 3.15, snitttempo på 6.30.
Vi ses på Lidingö (t+)
Tack för att ni tror på mig 🙂
Jag är jättenervös och tror att jag behöver förstärka min löpsjälvkänsla med lite peppning från er, kloka löpare....
Mitt mål är att klara LL på 3.15, snitttempo på 6.30.
Vi ses på Lidingö (t+)
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 00:38Lena gå för sub 3. Du har kapacitet för det. Löp på och missa inte brottby 12 sept. 20 km terräng. Bra test. Mvh d
Lena gå för sub 3. Du har kapacitet för det. Löp på och missa inte brottby 12 sept. 20 km terräng. Bra test. Mvh d
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 19:09Så här skriver Lorenzo Nesi om andra milen "Det absolut värsta partiet på hela banan som inleds redan före ”13”-skylten med ett abrupt, kort men brant motlut efter flera långa nedförsbackar. Sen följer en fullständigt orytmisk sträcka där många Lidingölop
Så här skriver Lorenzo Nesi om andra milen "Det absolut värsta partiet på hela banan som inleds redan före ”13”-skylten med ett abrupt, kort men brant motlut efter flera långa nedförsbackar. Sen följer en fullständigt orytmisk sträcka där många Lidingölop
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 11:59Kan bara instämma i detta:
10.5-10: 500 meter som är värda sitt eget lilla kapitel. Värstingpartiet går över till ren och slät asfalt där man med fördel kan passa på och dricka (om man har tillgång till det) innan villakvarteret plötsligt avslöjar loppets
Kan bara instämma i detta:
10.5-10: 500 meter som är värda sitt eget lilla kapitel. Värstingpartiet går över till ren och slät asfalt där man med fördel kan passa på och dricka (om man har tillgång till det) innan villakvarteret plötsligt avslöjar loppets
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 20:273:12:27 = Supernöjd!!!
3:12:27 = Supernöjd!!!
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 20:35Nu såg jag hur det gick för dig. Mycket bra jobbat, Lena. (t+)
Nu såg jag hur det gick för dig. Mycket bra jobbat, Lena. (t+)
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 23:15Grattis (t+)
Grattis (t+)