Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:27Magnus och Jessie, jag tror att en beteendevetare skulle ge er båda rätt.
Magnus och Jessie, jag tror att en beteendevetare skulle ge er båda rätt.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:38Friskt vågat!
Jessie, vilket är bäst. Att pröva och misslyckas, än att misslyckas med att ens pröva? 😕
Friskt vågat!
Jessie, vilket är bäst. Att pröva och misslyckas, än att misslyckas med att ens pröva? 😕
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:52Är du en "do" eller en "do not" i så fall? 🙂
Är du en "do" eller en "do not" i så fall? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 12:49Oj, ja jag är en sån som bara provar på skoj. Klarar jag det så klarar jag det. Det märks! Hur som helst är det kul att få ta i och så har man ett fint mål för sin träning. Skulle jag misslyckas skulle jag troligen bara fortsätta träna tills jag klarar de
Oj, ja jag är en sån som bara provar på skoj. Klarar jag det så klarar jag det. Det märks! Hur som helst är det kul att få ta i och så har man ett fint mål för sin träning. Skulle jag misslyckas skulle jag troligen bara fortsätta träna tills jag klarar de
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 12:56Sussie, det är väl en fin inställning? Men om man skall tolka några debattörer ovan, så är det typiskt manligt (och därmed i stort sett förkastligt) att misslyckas i ett lopp och därmed ha överskattar sin förmåga.
Ja, jag vet inte jag.
Sussie, det är väl en fin inställning? Men om man skall tolka några debattörer ovan, så är det typiskt manligt (och därmed i stort sett förkastligt) att misslyckas i ett lopp och därmed ha överskattar sin förmåga.
Ja, jag vet inte jag.
Quote from Jonny Persson on 1 October 2010, 12:59Magnus: Om målsättningen är att lyckas nå höga mål så är det bättre att försöka, misslyckas och lära sig än att inte försöka.
Magnus: Om målsättningen är att lyckas nå höga mål så är det bättre att försöka, misslyckas och lära sig än att inte försöka.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 13:33Jag är en Do Plan Act Check! om det säger dig nåt? 😉
Jag är en Do Plan Act Check! om det säger dig nåt? 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 13:40Som sagt jag tror visst på tjejers seghet, pannben och planering 🙂
Jag har också sprungit om en och annan gubbe som därvid blivit väldigt hetsad att öka tempot ... Men en av märkligheterna i idrottshistorien är ju att just långa sträckor ansågs särskilt
Som sagt jag tror visst på tjejers seghet, pannben och planering 🙂
Jag har också sprungit om en och annan gubbe som därvid blivit väldigt hetsad att öka tempot ... Men en av märkligheterna i idrottshistorien är ju att just långa sträckor ansågs särskilt
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 13:40En Plan-Do-Check-Act-Chick?
(Jag googlade, hittade http://sv.wikipedia.org/wiki/PDCA och somnade efter första stycket. Ledsen... )
En Plan-Do-Check-Act-Chick?
(Jag googlade, hittade http://sv.wikipedia.org/wiki/PDCA och somnade efter första stycket. Ledsen... )
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 13:40Shoot- Aim?
Shoot- Aim?