Quote from Guest on 1 October 2009, 22:19Ibland sägs det att Lidingöloppet anses jobbigare än Sthlm marathon. Nu har jag ju sprungit LL och det var faktiskt inte särskilt jobbigt.
Vad säger ni som har erfarenhet och kan jämföra? Självklart beror det ju på vem och varför och hur, men kan man sä
Ibland sägs det att Lidingöloppet anses jobbigare än Sthlm marathon. Nu har jag ju sprungit LL och det var faktiskt inte särskilt jobbigt.
Vad säger ni som har erfarenhet och kan jämföra? Självklart beror det ju på vem och varför och hur, men kan man sä
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 22:29Ja, det blev ju ett x för mkt i rubriken, men jag hoppas ni har överseende med det. 🙂
Ja, det blev ju ett x för mkt i rubriken, men jag hoppas ni har överseende med det. 🙂
Quote from j sollerman on 1 October 2009, 22:31De beror på hur fort man springer.
De beror på hur fort man springer.
Quote from ellen olsson on 1 October 2009, 22:33Du är väl medveten om att du kan redigera?
Du är väl medveten om att du kan redigera?
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 22:34Nej, jag trodde inte man kunde ändra i rubriken. Hur gör man?
Nej, jag trodde inte man kunde ändra i rubriken. Hur gör man?
Quote from Urban Nilsson on 1 October 2009, 22:38Även om LL är backigare är det tiden som blir problemet i StM. Det är kanske en timme till som kroppen ska leverera energi. Bonken brukar väl komma efter 35 km?
Även om LL är backigare är det tiden som blir problemet i StM. Det är kanske en timme till som kroppen ska leverera energi. Bonken brukar väl komma efter 35 km?
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 22:40X:et gör ingenting Ingmari...ser nästan lite proffsigt mode ut typ..! Kutade mitt första LL 1988 (tror jag...+- nåt år.) nyplöjda åkrar med dynga upp till knäna (kanske en mindre överdrift...men ändå+?!) Kutat det nån eller några gånger efteråt typ in på
X:et gör ingenting Ingmari...ser nästan lite proffsigt mode ut typ..! Kutade mitt första LL 1988 (tror jag...+- nåt år.) nyplöjda åkrar med dynga upp till knäna (kanske en mindre överdrift...men ändå+?!) Kutat det nån eller några gånger efteråt typ in på
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 22:42Jag tycker SM var sjukt mycket jobbigare än LL. Den sista timmans jobb sliter mer än backarna på LL. LL är benstyrka, SM är slut på energi i hela kroppen... 🙂
Det gäller att få i sig energi under loppet på ett helt annat sätt än under LL, nåt som jag mi
Jag tycker SM var sjukt mycket jobbigare än LL. Den sista timmans jobb sliter mer än backarna på LL. LL är benstyrka, SM är slut på energi i hela kroppen... 🙂
Det gäller att få i sig energi under loppet på ett helt annat sätt än under LL, nåt som jag mi
Quote from ellen olsson on 1 October 2009, 22:48Rubriken hör till första inlägget.
Rubriken hör till första inlägget.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 22:51Aldrig noterat det. Tack, Fredrik! 🙂
Aldrig noterat det. Tack, Fredrik! 🙂