Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 19:26Niklas, du försöker läsa in saker som jag inte skrivit.
Som svar på din sista fråga skriver jag för tredje gången att det handlar om mig stiglöpning med snitsel i korsningarna. Och man kan få karta om man vill.
Detta arrangeras alltså samtidigt och på
Niklas, du försöker läsa in saker som jag inte skrivit.
Som svar på din sista fråga skriver jag för tredje gången att det handlar om mig stiglöpning med snitsel i korsningarna. Och man kan få karta om man vill.
Detta arrangeras alltså samtidigt och på
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:04Jag - som inte har orienterat sen jag kom så vilse att jag hamnade långt utanför kartan i högstadiet - tycker att det låter som en jätterolig idé. (t+) Jag utgår också ifrån att eftersom det är första gången jag ens hör talas om att såna här tävlingsvaria
Jag - som inte har orienterat sen jag kom så vilse att jag hamnade långt utanför kartan i högstadiet - tycker att det låter som en jätterolig idé. (t+) Jag utgår också ifrån att eftersom det är första gången jag ens hör talas om att såna här tävlingsvaria
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:15Jag älskar att springa i skogen och skulle gärna vara med på nåt sånt. Men eftersom jag inte är så duktig på just orientering så tror jag att det för min del skulle vara viktigt att klubben verkligen poängterade (som Magnus ju gjorde i sitt inlägg) att de
Jag älskar att springa i skogen och skulle gärna vara med på nåt sånt. Men eftersom jag inte är så duktig på just orientering så tror jag att det för min del skulle vara viktigt att klubben verkligen poängterade (som Magnus ju gjorde i sitt inlägg) att de
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:17Förresten Magnus, jag tror också på att spinna lite på att man kan vara med utan att orientera. Eftersom du skriver att det arrangeras samtidigt som en orienteringstävling så kan man absolut marknadsföra det som att "vill du bara springa men inte leta? Vi
Förresten Magnus, jag tror också på att spinna lite på att man kan vara med utan att orientera. Eftersom du skriver att det arrangeras samtidigt som en orienteringstävling så kan man absolut marknadsföra det som att "vill du bara springa men inte leta? Vi
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:29I det stora hela är vi orienteringsföreningar ganska usla att marknadsföra våra saker utanför orienteringskretsen. 🙂 Du låter precis som en av de målgrupper jag hade tänkt mig. Sådana här tävlingar finns inte än vad jag känner till, men kanske till våren
I det stora hela är vi orienteringsföreningar ganska usla att marknadsföra våra saker utanför orienteringskretsen. 🙂 Du låter precis som en av de målgrupper jag hade tänkt mig. Sådana här tävlingar finns inte än vad jag känner till, men kanske till våren
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:31Magnus H,
Jag skulle nappa om jag förstod att jag inte behöver orientera, förutsatt att tävlingen passar mig avseende plats och tid!
Jag hittar inte ens i min egen bakficka, så det där med att springa med karta och kompass är i princip otänkbart! Det är a
Magnus H,
Jag skulle nappa om jag förstod att jag inte behöver orientera, förutsatt att tävlingen passar mig avseende plats och tid!
Jag hittar inte ens i min egen bakficka, så det där med att springa med karta och kompass är i princip otänkbart! Det är a
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:36Magnus:
* Skulle du föredra gemensam start eller att man fick starta när man ville (tidtagning i bägge fallen)?
Tycker att det brukar funka bra om olika distanser startar med visst tidsmellanrum,* Vilken längd på lopp tror du skulle passa dig bäst?
Magnus:
* Skulle du föredra gemensam start eller att man fick starta när man ville (tidtagning i bägge fallen)?
Tycker att det brukar funka bra om olika distanser startar med visst tidsmellanrum,
* Vilken längd på lopp tror du skulle passa dig bäst?
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:37Johanna, såg inte din inlägg förren nu. Jag håller med fullsätndigt angående välkomnandet. Som ny orienterare blev jag aldrig anant än mött med vänlighet och "klart du skall med".
Vid vår förra tävling anordnade vi tipspromenad för att locka lokalbefoln
Johanna, såg inte din inlägg förren nu. Jag håller med fullsätndigt angående välkomnandet. Som ny orienterare blev jag aldrig anant än mött med vänlighet och "klart du skall med".
Vid vår förra tävling anordnade vi tipspromenad för att locka lokalbefoln
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:45För mig är inte nya ställen ett problem, egentligen, men gärna inom samma upptagningsområde (jag som bor i Stockholms norra förorter tycker ofta att det är drygt att åka till södra förorterna, men är det på annan ort är jag lite mer flexibel).
* Skulle d
För mig är inte nya ställen ett problem, egentligen, men gärna inom samma upptagningsområde (jag som bor i Stockholms norra förorter tycker ofta att det är drygt att åka till södra förorterna, men är det på annan ort är jag lite mer flexibel).
* Skulle d
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:54Kul diskussion, önskar att det var Sthlm som avses... Hursom:
Jessie, Johanna och Jenny har i mångt och mycket uttryckt hur jag också tycker. En av de roligaste lopp jag har gjort var Mackans TTT.
Start: Spelar nog mindre roll för mig. Kanske att man kä
Kul diskussion, önskar att det var Sthlm som avses... Hursom:
Jessie, Johanna och Jenny har i mångt och mycket uttryckt hur jag också tycker. En av de roligaste lopp jag har gjort var Mackans TTT.
Start: Spelar nog mindre roll för mig. Kanske att man kä